BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

26 Ağustos 2009 Çarşamba

TATİL ANILARI-5 BODRUM BODRUM-4

Kadıkalesi'nde kaldığımız evden görünen manzara.


Ön balkon sabah güneş alıyor, öğleden sonra ve akşam serin oluyordu.

Hele akşam esmeye başlayınca balkonun keyfine doyum olmuyordu. Aşağı kesimler ve çarşı kısmı da bir o kadar sıcaktı. Tabi ev halkı gündüz denizde gece çarşıda gezince. O balkonun tadını pek çıkaramadık. Apartopar akşam yemeklerini yiyip kendimizi Turgutreisin çarşısına attık.

Çarşıda yerli -yabancı herkes rahat rahat geziyordu. Çevrede tertemizdi. Genel gürültüden ya da müzikten hiç rahatsızlık duymadım. Çarşı esnafına ve belediye personeline teşekkür ederim.

Üst resimdeki beyaz bacanın uç kısmındaki binalar Babilin Asma Bahçeleri adı altında yapılan yeni otel (tamamı görünmüyor tabiki) ondan sonra yer alan ağaçların altında ise Clup Kadıkale var.

Kadıkalenin denizden görünüşü aşağıdaki iki resim ve elbetteki netten alıntı. Şuna dikkat çekmek istedim. Arka sol üst köşedeki tepe ne kadar yeşil değil mi?

Ama bir de şu alttaki resme bakın yeşilliğin % 90 ı yok olmuş ve üst kısımda bizim kaldığımız
site var. Sol alt taraf ise Yasmin otele ait. Bu resimde daha Babilin Asma Bahçeleri tam olarak yok. Ön havuzlu kısım Clup Kadıkale.



Penceredeki güzellikler.


Bir nefeslik güzellik.


Bodrum-Akyarlar'ın tepeden görünümü.



Göltürkbüküne giderken yolda rastgeldiğimiz duman. Öğle civarı gittik akşam beş gibi döndük o duman hala vardı. Ama itfaiye falan görmedik.

Yine aynı yol üstünde gördüğüm değirmen.



Akyarlar Camel Beach iskelesine yanaşan günübirlik tekneleri.



Çarşıların, tatil yerlerindeki pazarların vazgeçilmezi nargileler.

Lambalar ve farklı süs eşyaları.



İşte size canlı canlı Bodrum geceleri.....


ve Bodrumun gündüzü.


Eski bir el işi, Göltürkbükünde bir dükkan sahibi çerçeveletmiş.
Bu da Bodrumdan sizlere son resmim.




Heyamola - İlhan İrem

Hayat gemi, ben direği, kıyıları gözlüyorum
Arasıra anıları, geleceği özlüyorum
Hayat gemi, ben direği, kıyıları gözlüyorum
Arasıra anıları, geleceği özlüyorum
Heyamola, heyemola, heyamola
Heyamola, heyemola, heyamola
Al başını git uzağa git haydi, alabanda yelkenler fora
Hüzünleri rüzgar edip vira vira, heyamola, hey heyamola
Al başını git uzağa git haydi, alabanda yelkenler fora
Hüzünleri rüzgar edip vira vira, heyamola, hey heyamola
Ona, buna bakıyorum, bakıyorum, yürüyorum
Heyamola, heyemola, heyamola
Ağlıyorum, gülüyorum, gülegüle diyorum
Heyamola, heyemola, heyamola
Ona, buna bakıyorum, bakıyorum, yürüyorum
Heyamola, heyemola, heyamola
Ağlıyorum, gülüyorum, gülegüle diyorum
Heyamola, heyemola, heyamola
Heyamola, heyemola, heyamola
Heyamola, heyemola, heyamola
Al başını git uzağa git haydi, alabanda yelkenler fora
Hüzünleri rüzgar edip vira vira, heyamola, hey heyamola
Al başını git uzağa git haydi, alabanda yelkenler fora
Hüzünleri rüzgar edip vira vira, heyamola, hey heyamola
Heyamola hey heyamola, heyamola hey heyamola

Not: Şarkı sözü http://www.sirincafe.com/ den alıntıdır.


Sevgiler.

<:))



2 YORUM:
Serpil dedi ki...

Ben de bu yaz Ağustos sonlarında Bodrum Gündoğan'da amca oğlumun yazlığına gitmiştim. Deniz tertemizdi ve gerçekten çok güzel manzaralar vardı,hele o bembeyaz evlere sarılmış begonvillere doyum olmuyordu, püfür püfür de esiyordu.İzmir'li olarak alışık değiliz öyle güzel havalara :))Resimlere bakınca tekrar o günleri yaşamış gibi oldum...

MAYRI dedi ki...

Evet güzel günlerdi.
Hava güzel deniz güzel gezmek güzel.....
<:))

Hiç yorum yok: