BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

7 Mart 2010 Pazar

GÖRMEDİM DUYMADIM BİLMİYORUM

















Görmedim....






















Valla görmedim.


























Duymadım.
























Bilmiyorum.








Ay yeter artık sorup durmayın ...
















Duymadım dedim ya.....










Uykum var benim  git başımdan...
















zzz  zzzzz zzzzzzz zzzzzzzzzzzz  zzzzzzz 










Netteki  gezilerimde karşıma çıkan  sevimli bir  su samuru... burada  countryboylife burada  bioweb.uwlax  ve burada margodill.com 




Esen kalın.


<:))






Vaktiniz varsa izleyin.


Hilmi Açıkgöz 'ün paylaşmından
Luis Armston-What a wonderful life  eşliğinde El gölge oyunu 





15 yorum:

Elizabeth dedi ki...

Oi Mayri,
Esse bichinho é muito bonito.
Obrigada pelo flickr que voce indicou entrei e gostei.
Fique com Deus.

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth
Eu gosto de compartilhar o que eu encontrar na internet
Beijo
<:))

Elizabeth dedi ki...

Oi Mayri,
Entre em www.flickr.com/photos/patchquiltdadany/page2/
Bom domingo, beijo.

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth
Patchwork Nice está lá
Obrigado
Beijo
<:))

Unknown dedi ki...

Sevgili hayriye hanım,8 Mart Kadınlar Günümüz kutlu olsun. Sevgiyle kalın.

MAYRI dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sagır Kedi dedi ki...

Ya ben bu susamurunu sahiplemek istiyooommm:))))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Evimin incileri Belgin
Hepimize kutlu olsun.
Hak edilen sevgi ve saygının görülmesi dileğiyle.
<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Sağır Kedi
Al senin olsun.
Çok şeker dimi.
<:))

Adsız dedi ki...

Dünya Kadınlar gününüz kutlu olsunn.çooook şeker su samuru bayıldımm:)

MAYRI dedi ki...

Sevgili Kamikaze
Seninde 8 mart kadınlar günün kutlu olsun.
Samuru insanın alıp mıncıklayısı geliyor.
<:))

Elizabeth dedi ki...

Oi Mayri,
Voces estão bem?
Um beijo.

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth,
Eu estou bem e você?
A primavera está chegando ...
Um beijo.
<:))

Unknown dedi ki...

Mayrişim nerelerdesin bir haftadır gözüm arıyor seni, ha geldi ha gelecek diyorum ama bir haftadır yok bişey yazdığın.. merek ettim seni yok değil mi bir sorun?...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Deseocum
Aklımdan geçmedin değil. Bu aralar canım blogla hiç uğraşmak istemedi. Face'e takılıyorum. Arkadaşlar müzik falan derken oradan çıkamadım.
Birden fazla şeye takılınca bazen yetişemiyorum.
Bir sorunum yok. Aradığı için teşekkür ederim.
Sevgiler.
<:))