BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

6 Nisan 2010 Salı

KUZU MODA - LAMB FASHION






























KUZU
Kuzu kuzu mee
Bin tepeme
Haydi gidelim
Hacı dedeme
Hacı dedem hasta
Mendili bohça
Kendisi hoca.

















KARGA
Karga karga "gak" dedi,
"Çık şu dala bak" dedi,
Karga seni tutarım,
Kanadını yolarım.

































LEYLEK
Leylek leylek havada,
Yumurtası tavada,
Gel bizim hayata,
Hayat kapısı kitli,
Leyleğin başı bitli.














KOMŞU, KOMŞU 
-Komşu, komşu !
-Hu, hu!
-Oğlun geldi mi?
-Geldi
-Ne getirdi?
-İnci, boncuk.
-Kime, kime?
-Sana, bana.
-Başka kime?
-Kara kediye
-Kara kedi nerede?
-Ağaca çıktı
-Ağaç nerede?
-Balta kesti
-Balta nerede?
-Suya düştü.
-Su nerede?
-İnek içti.
-İnek nerede?
-Dağa kaçtı.
-Dağ nerede?
-Yandı, bitti kül oldu.













KEÇİLER
Ayşe Hanımın keçileri,
Hop hop hopluyor,
Arpa, saman istiyor,
Arpa, saman yok,
Kilimcide çok.
Kilimci kilim dokur,
İçinde bülbül okur.
İki kardeşim olsa,
Biri ay, biri yıldız,
Biri oğlan, biri kız,
Hop çikolata çikolata,
Akşam yedim salata,
Seni gidi kerata.






























Resim Sanatçısı :  Kristin Nicholas




Tekerlemelerin kaynağı :  Memocal 





Konuya muhatap kuzular   Fio Mágico nun  blogu   Ciganado Croche den alındı. 
Sözkonusu blogta dantel, büyükler ve küçükler için harika örgüler var. Bakmak isterseniz  mavi 'ye tıklamanız yeterli.




İyi bir gün diliyorum.


<:))



8 yorum:

Fio Mágico dedi ki...

Bakım için teşekkürler!

Güzel bloglar!
Kisses
Nair

MAYRI dedi ki...

Oi Nair
Obrigado por sua visita
Bom dia
Bjs
<:))

*kelebekana*-* dedi ki...

güne güzel bir tebessümle başlattın teşekkürler ..kuzucuklara bayıldım ..çocukluğuma gittim tekerlemelerle ...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Kelebek
Zaten maksatta gülümsemek ne mutlu bana.
Kuzu kuzu me deyince gerisi geldi. Tekerlemeleri bende severim.
Sevgiler.
<:))

Unknown dedi ki...

ha haaa haaaaa Mayri'ciğim harika bu keçiler :) ve tekerlemeler beni çocukluk günlerime götürdü.. Çok teşekkürler..

MAYRI dedi ki...

Merhaba Deseocuğum
Bende onları görünce çocukluğumu hatırladım valla. Ben teşekkür ederim.
İçten bir gülümseme her şeye bedel.
Öptüm.
<:)

Elizabeth dedi ki...

Oi Querida Amiga,
Muito obrigada pela preocupação, estava viajando.
Voce é uma pessoa muito especial.
Beijo.

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth
Eu amo viajar.
Obrigado pelas suas palavras agradáveis.
Bom te abençoe
beijo
<:))