BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

6 Kasım 2010 Cumartesi

SAKSI DEYİPTE GEÇMEYİN....











































































Saksılarla yapılan bu çalışmalar ne kadar güzel değil mi?


Benim içim açıldı vallahi.


Zdenka bu güzellikleri  ve nice güzel çalışmayı picasaweb  deki sayfasına taşımış.


Teşekkürler Zdenka ...


Sayfamı ziyaret edecek arkadaşlarımın da bu çalışmaları seveceğinden eminim.


Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum.


Sevgiler.


<:))

4 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

saksılar çok şirin olmuşlar ..sanada mutlu bir hafta dilerim ..
not:şu kasvetli şablonunu değiştirsen bloğun çok daha güzel olacak ...sevgiyle kal ..

MAYRI dedi ki...

Merhaba Kelebek
Saksıları beğendiğine memnun oldum.
Canım sana ortadaki şeffaf siyahlıktan dolayı koyu geldi sana herhalde şablon ama ne yalan söyliyeyim benim genel olarak hoşuma gidiyor. Uyarın için teşekkür ederim.
Sevgiler...
<:))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok yaratıcı bir çalışma olmuş çok beğedim. poaylaşımına teşekkürler

bebegimincicileri.blogspot.com

MAYRI dedi ki...

Merhaba Emine hanım
Sayfama hoş geldiniz.
Çalışmaları beğenmenize sevindim.
Ziyaret ve yorum için ben teşekkür ederim
Sevgiler
<:))