BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

11 Haziran 2012 Pazartesi

EBRU ÜSTÜNE ÇALIŞMALARIM - 2012








 Ebru üstünde uyguladığım Kaatı sanatı. 

Önce milaj kağıda deseni hazırladım. Milaj kağıdını ebrü üstüne muhtelif yerlerden bant ile tutturdum. Sonra içten dışarıya doğru deseni  kretuar bıçağı ile kestim.  

İşte sonuç ...çerçevelenecek bir müsait zamanda...

 İyi günler.

<:))




8 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

çok hoş. Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Nedret dedi ki...

Çok güzel olmuş:)Zor iş ama kopartmadan kesmek. Bravo:)))

Adsız dedi ki...

Annem çok güzel bir çalışma olmuş.

MAYRI dedi ki...

Teşekkür ederim anne...biraz uğraştırdı ama güzel oldu.

begonya35 dedi ki...

Bloğunuza emeklerinize hayran kaldım çok güzel tebrikederim..Bloguma beklerim...Etkinliğime katılmanızı isterim.

MAYRI dedi ki...

Merhaba Follow-me
Ziyaretiniz ve beğeniniz için teşekkür ederim. Görüşmek üzere.
Sevgiler.
<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Nedret hanım
Yorumlar nedense mailime düşmemiş. Blogun yönetim sayfasında yeni gördüm onun için geç cevap yazıyorum.
Çalışma kesim aşamasında biraz uğraşırdı ama yavaş yavaş yaptım. Beğenmenize sevindim.
Teşekkür ederim.
Sevgiler

<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Begoş
Bloguma hoş geldiniz. Ziyaretiniz ve beğeniniz için teşekkür ederim. Blogunuzu ziyaret edeceğim. Sevgilerimle.
<:))