BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

10 Şubat 2014 Pazartesi

YAĞLIBOYA ÇALIŞMALARIM 2014/2










Sevgililer Günü şenliği için bu yağlıboya tabloyu özel olarak çalıştım...
Beğeneceğinizi ve yorumlarınızda belirteceğinizi umuyorum. 


                                                     Esen kalın.










6 yorum:

tülin dedi ki...

Ürettiklerinize bayılmakla kalmayıp, tanışmaktan dolayı çok mutlu oldum.
Sevgiler.

MAYRI dedi ki...

Teşekkür ederim Tülin hanım. İşlerimi beyenmenize sevindim. Bende sizin gibi pozitif bir insanı tanıdığım için çok memnun oldum. Sevgilerimle...

Corteygrif dedi ki...

Hi Hayrie
this is awesome,i wish i could paint like you,love the fashion girl.
nice to see your blog again
regards from Spain
Rosa Fortes

MAYRI dedi ki...

Hi CorteYgrif
You are wellcome Rosa <3
Thanks for your nice comment

Gul.Kale dedi ki...

Selam,

Ellerinize saglik cok guzel gorunuyor

Cok anlamli sevgi adina
Degerli bir resim olmus
saygilar


MAYRI dedi ki...

Merhaba Gul.Kale
Teşekkür ederim. Resmimi beğenmenize sevindim.
Sevgiler...