BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

11 Ocak 2010 Pazartesi

DOSTLUK BİLDİRİMİ (2), FRIENDSHIP DECLARATION,DECLARAÇAO DE AMIZADE



























1)  Sevgili  Sevdalı Tatlar
Kimine göre deli,  Kimine göre fazla zeki.. Özü, sözü bir kul işte!  
Kendisine  Degisik Tatlar  tarafından  verilen  ve 




2) Sevgili  Degisik Tatlar
Kendisine  Curcuna-Siyah Kelebek  tarafından verilen 




Dostluk Bildirimi'ni 


bana da vermeyi uygun görmüşler.




Sevdalı Tatlar ve  Degisik Tatlar 'a 


teşekkür ediyorum. 






Sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum.  


















Dostluk satın alınmaz, kazanılır!
Dostluk  öğretilemez, öğrenilemez. Bizimle birlikte doğar ve ölür.
Dostluk bir histir, davranışlarla yavaşca gelir, sevgi, hatırlama, bir farklılık, blog ziyaretleri, geri dönüşler ... böylece alınan ilgi ve sevgi ile  sayısı artan dostluklar gelişir.














Aynı bildirimin İspanyolca versiyonunu  4 Ocakta

İspanya'dan Moda Tasarımcısı  arkadaşım  CORTEYGRIF - RO SA  da bana vermişti. 
(Rosa nın adını ki hecede ayrı yazdım. Çünkü her hecede ayrı bir  blogu var)






Evet bu bildirimin kuralları var. 12 kişiye vermem gerekiyor. 


Bana ne ...


Bana ne ....


Ben oynamıyorum.




Aksilik edip kurallara uymayacağımı dünkü  ÖDÜLLERİ ALMALI MI? ALMAMALI MI?  yazımda bildirmiştim. 
















Bu sayfaya yolu düşüp

bu yazıma göz gezdiren  ARKADAŞIM

bu DOSTLUK BİLDİRİMİ ÖDÜLÜ SENİN 

bu bildirimi  İSTER AL, İSTER ALMA

İSTER DAĞIT, İSTER DAĞITMA.










Kendini sıkıntıya sokup üzme. 
  
Hayat güzel, her gününüz güneş ışığı parlaklığında geçsin.

Kendine, sevdiklerine iyi bak.....




Sağlıcakla kal.

<:))


.

10 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Mayrı,
Ben o dostluğu edinmiştim ve omzumda o sorumlulukla incitmeden taşıdığıma eminim.
Sevgi ve saygılarımla

MAYRI dedi ki...

Sayın Haykırış
Edindiğimiz dostlukları her zaman incitmeden nazikçe omzumuzda taşırız.
Sevgi ve Saygılar.
<:))

Stil Direktoru dedi ki...

Güzel mailleri ile günüme neşe katan MAYRİŞ HAYRİŞ bu fotoyu senelerdir saklarım bilir misin :) Dostların gerçek ve daim olsun sultanım mucxxxx

Elizabeth dedi ki...

Oi amiga,
Passei para deixar-te um abraço.

MAYRI dedi ki...

Sevgili Edacım
Ne kadar güzel gerçek sevgiyi ve dostluğu gösteren bir fotoğraf. İyi ki saklamışsın. Senin kadar değer verenler de varmış.
İnşallah dostlarımız hep yanımızda ve daim olsun.
Öptüm.
<:))

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth
Eu abraçar você, também.
Have a nice quarta-feira
Beijos
<.))

Unknown dedi ki...

ben de dostunum bunu bil..Bloğuma bu bildirimi almasamda ve kimseciklere dağıtmasamda :)


''Kendini sıkıntıya sokup üzme'' demişsin :)

ne doğru söylemişsin...birbirimizi üzmeden, sıkıntıya sürüklemeden de dostluğumuzu paylaşabiliriz..

:) öpücükler Mayricim :)

MAYRI dedi ki...

Günaydıııııııııın Deseo

Ben seni değil, sende bir şeyi sevdim....
............
Ben seni değil, anla
Sen de, bendeki şeyi sevdim...

Öptüm
<:))

Unknown dedi ki...

Dostluğun kolları birbirimizi dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur.
Montaigne

Sevgili mayri harikasın canım sevgiyle kal....

MAYRI dedi ki...

Merhaba Evimin İncileri Belgin

Ne kadar güzel bir cümle paylaşmışsın bizimle. Teşekkür ederim.
Sizde bir harikasınız.
Öptüm.

<:))