BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

10 Ocak 2010 Pazar

ÖDÜLLERİ ALMALI MI? ALMAMALI MI?

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM


ÖDÜL ALMAK 


BU SANAL ALEMDE

GÜZEL, HOŞ, MOTİVE EDİCİ BİR DUYGU.







BEN İLK DOSTLUK ARKADAŞLIK ÖDÜLLERİMİ
BREZİLYA-FELIZARTES ,
İSPANYA-CORTEYGRIF VE
DESEO'DAN ALDIM.


ÖDÜL ALMADAN ÖNCE
BİR   BAŞKA BLOGTA GÖRDÜĞÜM

''LÜTFEN BANA ÖDÜL VERMEYİNİZ''

YAZISINI
KENDİ BLOGUMADA YAZAYIM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM.


AMANN!!!  KIZIM
ZATEN SENİ KİM NE KADAR TANIYOR Kİ  TUTUP BİR DE ÖDÜL VERECEK 
HAVALARA GİRME BOŞU BOŞUNA 
DEDİM.
KENDİ KENDİME.


BİR İKİ GÜN SONRA  ELİZABETH DEN ÖDÜL GELDİ.

İSTEMEM YAN CEBİME KOY ...

GİBİ BİR ŞEY OLDU.


HOŞUMA GİTTİ.

BİR YABANCI
UZAKLARDAN BANA ÖDÜL VERMİŞ.

SEVİNDİM.

AAA   BAK TA NERELERDEN HATIRLANDIN.
YOK YA
BU KIZ SENİ NASIL HATIRLADI.
SIK SIK BLOGUNA GİTTİN
YAYINLADIKLARINA  
IT IS NICE, YOUR WORKS GOOD, KISS, HAVE A GOOD DAY
OLMAZSA OLMAZIMIZ  <:)) 'I YAZDIN
(TABİKİ ONLARDA BENİ EN SIK ZİYARET EDİP 
YORUM YAPAN ARKADAŞLARIM)

DA

O DA


HIMMM   
ŞU KIZ BURAYI TÜRBE YOLUNA ÇEVİRDİ  
Bİ  DENE ÖDÜL VERİİİİM DE SEVİNSİN GARİP  ....


DEDİ DE ÖYLE ALDIN.

KENDİNİ KURU FASULYE GİBİ NİMETTEN SAYMA.......
ŞİMDİ 

GİT
HEMEN CEVAP YAZ .


ONUN PROFİLİNE GİT
HIMM   BU BREZİLYALI   
ADAMLAR PORTEKİZCE  KONUŞUYOR.
BURDA NE DEDİ ACEP
YAZIYI KOPYALA  AL
GOOGLE   DA ÇEVİRİYE GİR
İNGİLİZCEYE ÇEVİR.
ÇAT PAT İNGİLİZCEMLE  ANLADIM ANLADIM
ANLAMADIYSAM  BİLMEDİĞİM KELİMEYİ
TÜRKÇEYE ÇEVİR.
SONRA GERİ DÖN
HIMMM   
BU  KIZ  BANA
ŞUNU DEMEK İSTEMİŞ 

ŞİMDİ GİT YENİ KAYDET'E 
ÖDÜL YAZINI  KURALLARINA GÖRE HAZIRLA
VERECEK KİŞİ BUL 


BİRDE ŞUNU OKUDUN YA DAHA ÖNCE
BAZILARI ÖDÜL İSTEMİYOR.

YASAK BÖLGE GİRİŞ YOK.




ANEY 
NETCEZ ŞİMDİ   .....  NINIM...
BU ÖDÜLÜ KİME VERCEZ ŞİMDİ  ....  NINIM


NİDALARI ARASINDA

BAZEN İZLEYENLERİM ARASINDAN
BAZEN İZLEDİKLERİM ARASINDAN

GÖZÜMÜ KAPATTIM SEÇTİM.

ŞİMDİYE KADAR BU ŞEKİLDE YAPTIM.



AMMA VELAKİN 


ŞİMDİDEN SONRAAAAAAAAA


BANA VERİLECEK OLAN


ÖDÜLLERİ 


HAVADA KAPIP ALACAĞIM.
BANA ÖDÜL VEREN ARKADAŞIMA SAYGILARIMI SUNACAĞIM.


ANCAK


İSİM İSİM DAĞITMAYACAĞIM.


YAZIMI OKUYAN 
HERKESE ARMAĞAN EDECEĞİM.


YİNE  DİYECEĞİM Kİ! 
ARKADAŞIM
ÖDÜL SENİN 
İSTER AL, İSTER ALMA
İSTER DAĞIT, İSTER DAĞITMA.


İŞTE BÖYLE 




ANACIM;
BEN KENDİMİ FAZLA KAPTIRIYORUM 
BU ÖDÜL İŞİNE ....


ÇÖZÜMÜ BÖYLE BULDUM

YAZIMA GÖZÜ TAKILAN OLURSA

YA ŞİMDİ KONUŞSUN  

YAZIYA GEÇİRDİĞİM DÜŞÜNCELERİME

DOĞRUYSA DOĞRU
YANLIŞSA YANLIŞ DESİN

YA DA SONUZA KADAR SUSSUN.


AY!  NOLUYO KARDEŞİM 
NİKAH MI KIYIYORUZ Kİ BURDA .....
YA ...... DİYEN OLABİLİR.



ABARTILARIM İÇİN

ÖZÜR DİLERİM.....


İYİ PAZARLAR.

SEVDİKLERİNİZ VE ÖZELLİKLE
KENDİNİZ İÇİN
SAĞ, SALİM  VE MUTLU KALIN.

<:))





Bu video'da Sevinç Uygan'dan   Evrendeki Yerimiz


Derinlerdeki  notum:  Lorim  where are you....?





18 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Mayrı,
Yazınız öyle bir akıcılıkla yazılmış ki soluk aldırmadan bitti. Gerçekten hoş, elinize sağlık.
Lakin söylediklerinizin tamamına katılıyorum ve sevincinizin takdirle belirtilmesi ise en can alıcı yanı çünkü olması gerekeni yapıyorsunuz.
Zira, sevginin, sevincin göstermenin en doğru yolu, yapılan güzel işleri takdir etmektir. Bu bağlamda yazınızın her harfine değil her virgülüne katılıyorum doğrusunuz.
Ufak şeylerden hoşnutluk duyup keyif alanlara ne mutlu.
Sevgi ve saygılarımla

MAYRI dedi ki...

Sayın HAYKIRIŞ
Yazımın yayınlanır yayınlanmaz okunması ve takdir edilmesi beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim.
Doğru yolda olduğuma eminim artık. Kafamdaki son acaba.... da kalktı gitti.
Size ve eşinize sevgi ve saygılarımla...
<:))

Unknown dedi ki...

Mayri'ciğim iyi pazarlar

Benimde kafamı kurcalayan bu ödül konusunu çok güzel bir ve akıcı bir yazıyla anlatmışsın.

Bir gün bir bakıyorsun hiç tanımadığın, yazılarına bir iki yorum yaptığın biri sana ödül göndermiş.. Ne için?? ne yaptığın için?? işte daha bunu anlamadan, o kişiyi belkide incitmemek veya güzel bir dostluk oluşmuş onun hatrına diyerek kabul ediyor ve şu kadar kişiye gönder ibaresiyle otomatiğe bağlanmış gibi birilerini seçip gönderme gereği hissediyorsun..

Kabul etmeli mi? Kabul etmemeli mi? bu ikilem arasında gidip geliyorsun..

Ben kendi adıma eğer ki bundan sonra ödül veya Mimlerle beni mutlu etmek isteyen arkadaşlarım olursa sadece teşekkürlerimi sunmakla kalacağımı ama kendilerine olan saygı ve sevgimin her daim devam edeceğini belirtmek istiyorum.. :)

tekrar iyi pazarlar Mayri'ciğim :)

MAYRI dedi ki...

Merhaba Deseocum
Sana da iyi pazarlar.

Haklısın. Bu dağıtım işi insanı zorluyor.

Her seferinde de hep aynı kişilere veremiyorsun. Onu da isyan ettirmemek adına. Konu itibariyle az görüştüğün bir kişiye de olabiliyor. Onunla da ilişkilerini güçlendirmek istiyorsun. Ama oda şaşırıyor. Bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü hesabı.

Bu sanal dünyada da gönlümü sıkıntıya sokmak istemiyorum. Bana ödül verenin tanıtımını yapar tüm arkadaşlarımıza sunarım ödülü.

Sevgiler.

Bizi sıkıntıya sokacak her şeyden uzak durmak umuduyla.

<:))

sermoon dedi ki...

cok guzel bir paylasim olmus...ben bayila bayila okudum...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Sermoon
Beğeninize sevindim.
Teşekkür ederim.
Sevgilerimle.
<:))

sesiber dedi ki...

Ben de baştan sevinerek kabul ettim, sonra saçma geldi. Ne için bu ödül, neden hakettim, sonra takip listemde herkeste aynı yazı, aynı fotoğraf, offf içim bayıldı. Kimseyi de kırmak istemiyordum. Ben de "ödül kabul etmiyorum" diye yazmakta çareyi buldum. Hala da bunu okumadan ödül verenler var. Beni ciddi ciddi okusa bundan haberi olacak, beni okumadan niye ödül veriyor, o daha da saçma. Bir kişi eksilse bu ödül saçmalığından kardır, dedim.

MAYRI dedi ki...

Merhaba Sesiber

Yorumun için teşekkür ederim.

Bence bu ödül dağıtım işindeki amaç linki verilen bloglara geçmek hem izlenme sayısını artırmak hem de blog tanıtımlarının yapılarak izlenmeye alınmasını sağlamak.

Ben zaten izlemeye aldığım kişinin arkadaşlarından beni ilgilendiren konularda çalışma yapan varsa ona da bakıyorum.

İzlememde olmasa da her yazısına ya da çalışmasına olmasa da beni ilgilendirene yorum bırakıyorum. Yorum yazmadan geçince kendimi o siteyi kapı aralığından gözetlemiş gibi hissediyorum.

Bence ödül dağıtım işi ile uğraşınca bayağı zaman boşa gidiyor. Böylece kendi çalışmalarımıza ve arkadaşlarımızın ürettiklerini izlemeye artı zaman ayırabiliriz.

Sevgilerimle.
<:))

Ada Deniz dedi ki...

mayrı son dediklerine fena halde katılıyorum. Ödül ve mim olayını seven çık sayıda blog arkadaşımız var tamamen ortadan kalkması mümkün değil. Ama dağıtırken de epey zaman gidiyor. Belki de bir teşekkür, bir gülümseme yeter sevenler kırılmazsa...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Ada ve Deniz

Arkadaşlarımızın vereceleri ödülü seve seve alırız ve kendilerine de bir teşekkürü borç biliriz.

Ancak isim isim dağıtılmamasına bir şey demeyeceklerine eminim.

Benim bu ödülü gönderdiğim herhangi birinin ben ödül almıyorum diye beni ters yüz etmesi hiç hoşuma gitmiyor çünkü.

Sevgilerimle.

<:))
<:))

demet dedi ki...

iyi akşamlar MAYRİ..aslında iyi geceler demek lazım..saate bakınca anladım..ama önemli olan ziyaret..! tebrik ediyorum gine bir ödül almışsın...hayırlı olsun arkadaşım...bazı yorumları okudum..kimileri ödül dağıtmanın şikayetini anlatmış..ben kısaca bu sanal ödüllerin insanlar arasındaki muhabbete bir katkısı olduğunu düşünüyorum...!! yoksa ne açlığa ne tokluğa bir faydası yook..!! eğer tek tek ziyaret yerine listemizde olan arkadaşlara bütünüyle ileti gönderebileceğimiz bir buton olsa o arkadaşların da şikayet etmeyeceklerini düşünüyorum..bu da bloggerin bir eksikliği sanırım...tekrar kutluyorum allaha emanet ol....

MAYRI dedi ki...

Merhaba Demet
Günaydın. Ben sana sabah cevap verebiliyorum.
Teşekkür ederim. Haklısın kısa da olsa bir muhabbet oluyor aramızda. Belki bloggerlar bu yazışmalarımızı okurlar bir şekilde ve senin dediğin gibi bir tek tuşla tüm arkadaşlarımıza ulaşabiliriz.
Sevgilerimle.
<:))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Neden , niçinlere takılı kalmayın..
Netice de sunulan her şey basit likle sunulu değildir vardır elbet bir sebebi..
Hımm ben den de " Mayri ' ye " samimiyet ödülü gelsin..bu ödül bloglarda dolaşmaz bundan dolayı kişiye özel dir ben den dökülür..
Şimdi neden gönderdin diyeceksin Mayri cim..
Hani blogum da kızım Lulu nun agacı ile sorun yaşamışdım anımsarsın işde orda bana destek verdiğin vede bu desteği devam etdirdiğin için..
Kişi bazen kendini kötü hisseder ve ufacık bir kelime , bir hareket onu bu nahoşnutlukdan cıkartır alır götürür farklı yerlere ve onu nahoşnutlukdan cıkartan eyleme hayran olur yüreğinde farklı duygular besler ..İşde bizim basit diye yorumladıgımız ufacık şeyler kimilerine göre çok büyükdür..
sevgilerle.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Canım Mayrim ;
Blogum da Dost luk bildirimin var ugrarsan sevinirim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

cnm blogumda bir bildiri var uğrarsan sevinirim

MAYRI dedi ki...

Merhaba SeViL ( DenizFeneri )
Sadece şahsıma ait olarak bana verdiğiniz Samimiyet ödülünüzü severek aldım. Hep saklayacağım.
Edilen küçücük bir kelime insanları rahatlatır da karanlıklara boğarda. Ne mutlu bana ki size o an için derman olabilmişim.
Ödülünüz için teşekkür ederim.
Sevgiler.
<:))

Sagır Kedi dedi ki...

Tamam canım ben aldım ödülünü havadan kaptım eheuheuheu:))Eskiden mimleri severdim ama artık çılkı çıktı.Ödüller aldı yerini ama herkes kendi alanında başarılı bence öyle degil mi??Sevgiler

MAYRI dedi ki...

Merhaba Sağır Kedi
Teşekkür ederim. Bence de herkes kendi alanında başarılı. Emek harcanan her şey güzeldir.
Sevgilerimle
Öptüm.
<:))