BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

24 Mayıs 2010 Pazartesi

KUMAŞ KAPLAMA BİLEZİK


















Kumaş kaplama yapılmış bu bilezik ne kadar hoş görünüyor. 
Bu bileziğe izlediğim Eu Quero Fazer Tambem'de rastladım.


Hoş görünümlü yapımı kolay bir takı.  
Yapımını adım adım uygulamalı olarak gösteren video burada.


Yapmak isteyenlere kolay gelsin.


Esen kalın...




<:))




Vaktiniz varsa buraya da uğrayın.


Face'de  Çek Bir Cay Demli Olsun sayfasının paylaşımlarından 
Al Basmadan Donu Var türküsü ninelerimiz söylüyor. 
Dinlemeye değer.




Not: Hazırladığım yazılarda bazen böyle şarkı türkü paylaşıyorum. Ancak herkes dinleyebiliyor mu?  onu merak ediyorum. Face hesabı olmayanlar da açabiliyor mu? 


Lütfen sayfayı ziyaret edenler bana bilgi versin. 
Peşinen teşekkür ederim.

8 yorum:

Corteygrif dedi ki...

Hello Mayri
thanks for sharing this beautiful bracellet,
just lovely colors.
happy day
kiss
ROSA

Elizabeth dedi ki...

Oi Amiga,
Linda pulseira.
Obrigada pela visita, uma ótima semana para voce.
Beijo.

Necmiye dedi ki...

canım günaydın cok güzel bir bilezik yapımı dediğin gibi cok kolay...sağol

MAYRI dedi ki...

Hi Elizabeth
Thank you for your visit.
Have a sunny and good week.
<:))

MAYRI dedi ki...

Hi Rosa
Thank you for your coment.
Have good day
Kiss
<:))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kesinlikle çok hoş görünüyor..

MAYRI dedi ki...

Merhaba, Onuncu Köyün Adamı-Mavi Tutku

Gerçekten hoş ve yapımı kolay bir bilezik.
Sevgiler.
<:))

Unknown dedi ki...

Sevgili Hayriye hanım, aynı duygu ve düşünceleri paylaştığımız için mutlu oldum. Başlangıçta fikir ve yorumların hemen hemen hiç olmaması, üzüntüme daha fazla üzüntü kattı. Ancak sizler gibi yüksek duygu düşüncelere sahip arkadaşların ilgisi beni çok mutlu etti. Korkuyordum... "Bu acılar bizde alışkanlıkmı sağladı?" diye. Duyarlı ve içten yazılar, şimdi daha baskın ve etkili yazılmalı ki kamuoyu hassasiyeti daha fazla dikkate alınsın. Bu konularda sessiz kalmak,
duyarsız kalmanın ötesinde "kültürümüzün yok edilmesi" anlamına gelir diye düşünüyorum.

Sevgili Hayriye hanım, yazımı gönül rahatlığı içerisinde kullanabilirsiniz.

Size teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...