BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

13 Mayıs 2010 Perşembe

TERLİK VEYA AYAKKABI TORBASI










































Kardeşimin hanımı Meliha'nın bana hediyesi bu ayakkabı veya terlik torbaları. Kimin yaptığını bilmiyorum.  Boncuk payet işlemeye örnek olsun diye koydum sayfama..


Geçenlerde çekmecelerimi karıştırırken bulmuştum. Eskiden çok kullanılırdı bu tür işler. Özellikle hanımlar güne giderken kullanırlardı. Şimdilerde ne bizler öyle gün gün geziyoruz. Ne de şimdilerde eskilerin o tadı var....


Ben eski zamanların geri gelmesini istiyorum... Özellikle 70 leriiiiiiiiin..........
Siz ne dersiniz?


Esen kalın


<:))






















4 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

bende başlamıştım böyle bir terlik torbasına ama bi türlü bitiremedim ..yapanın ellerine sağlık ..sizde iyi günlerde kullanın ..

MAYRI dedi ki...

Merhaba *kelebek*-*
İnşallah sizde yakında bitirip bizlerle paylaşırsınız.Bende teşekkür ederim. İlerde değerlendirmek için saklıyacağım el işlerini.
Sevgiler.
<:))

Unknown dedi ki...

Hayriye'ciğim iyi günlerde kullan
gerçekten çok şık torbalar..

MAYRI dedi ki...

Teşekkürler Deseocuğum.
İyi bir hafta diliyorum.
Sevgiler.
<:))