BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

18 Temmuz 2010 Pazar

HAYAL GÜCÜNÜ GÖSTER HOBİNİ KULLAN ETKİNLİĞİ




























1.Hayal gücünü göster hobini kullan etkinliği çerçevesinde kurada eşleştiğim Ojeli parmaklar 'ın bana yapmış olduğu projeyi-Mevlana öğüt ağacını kendisinden iş yerinde aldım. Benim yaptığımı da kendisine verdim. 




















Resmi büyütürseniz gazoz kapaklarının içindeki Mevlana'nın sözleri okunabiliyor.






















Ağacın altındaki  mis gibi lavanta kokulu sabunu da bana ayrı bir hediye olarak hazırlamış. 


Çok güzel bir paket yapmıştı. İki kat yumuşacık beyaz tül ile paketleyip tülün sarkan kısımlarını üstte bir gül gibi toplamıştı.  Onun etrafına da dört tane mor gül konmuştu. Resim çekeceğimi unutup açtım. Sağlam kalan iki mor  gülü resme ekledim. 


Kendisine ve çalışma arkadaşına   bana ve oğluma gösterdikleri yakınlık için    teşekkür ederim. 


Ellerine gönlüne sağlık....


Esen kalın.


<:))

2 yorum:

Yeşim dedi ki...

Ablacığım beğendiğine çok sevindim :) Ne güzel bir post hazırlamışsın :) Ben ve arkadaşım seni ve oğlunu tanımaktan mutluluk duyduk. Mertcan'a başarılar diliyorum. İnşallah mezuniyetini de görürüz. Allah bahtını açık etsin, çok iyi bir doktor olsun inşallah. Ben de hediyemi yerini bulduğunda yayımlayacağım sakın gönül koyma olur mu? Şimdilik kapımda süs olarak asılı :) her baktığımda sevgiyle gülümsetiyor beni :) Tekrar ellerine sağlık diyorum. Benim için şahane bir hediye oldu. Ayrıca Miya'da kuşa bayıldı ;)

MAYRI dedi ki...

Canım güzel yorumun için teşekkür ederim.
Bende oğlumda sizleri sevdik ve tanışmaktan çok memnun olduk.
İnşallah hep birlikte muzuniyetini de görürüz.
Asla gönül koymam Lütfen kendini zorunlu hissetme resmini yayınlayacağım diye. Bırak kapında kalsın. Miyacık da kuşa uzaktan baksın. Senin resminde ne kadar meraklı meraklı bakıyordu öyle. Proje sallantılı bir şey olunca dikkatini çekti demek ki....

Esen kal.
<:))