BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

2 Mart 2011 Çarşamba

BLOGUMU KAÇIRDILAR.

Blogumu kaçırdılar
Damdan dama uçurdular
Suyuna da pilav pişirdiler
Bili gah bili gah bili bili gah gah
Güzel blogum


๏̯͡๏ ๏̯͡๏


Bu sabah kalktım
Pisime baktım
Aradım taradım bağırdım çağırdım
Bili gah bili gah bili bili gah gah
Güzel blogum


๏̯͡๏ ๏̯͡๏


Sayfam var gökyüzü gibi
İçeriği var yüreğim gibi
Acısı var ölüm gibi
Bili gah bili gah bili bili gah gah
Güzel blogum


๏̯͡๏ ๏̯͡๏


Bu sabah kalktim
pisimi açtım
Aradım taradım numarayı değiştirdim
Bloguma kavuştum
Bili gah bili gah bili bili gah gah
Güzel blogum


๏̯͡๏ ๏̯͡๏


Ben aynı yerdeyim bekleriz efendim.


Horozumu Kaçırdılar adlı türkünün bazı sözlerini değiştirerek günün önemine binaen takdirlerinize sundum.


Sürç-i lisan ettiysek affola.


<:))


๏̯͡๏ ๏̯͡๏


Alıntı Türkü dostları


Not:  Türkünün yöresi Sivas.  Türkünün, Erzincan, Eskişehir, İstanbul ve Kayseri yörelerinde de çesitlemeleri bulunmaktadır. Muzaffer Sarısözen tarafindan derlenmiştir.







14 yorum:

Duru Günaçan dedi ki...

nasılda uymuş ben bayıldım
çok şekersiniz hayriye hanım:)

MAYRI dedi ki...

Merhaba Kapkara Camdan Kelebek,

Zorunlu bir ayrılıktan sonra ilk misafirlerimsiniz. ''Hoşgeldiniz''

Çok teşekkür ederim.

Hep birlikte güzel paylaşımlara inşallah.

Sevgiler.

<:))

Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,
Vim deixar um beijo.

Adsız dedi ki...

Hayros simdi noldu ben anlamadim. yani kapatildi da geri mi verildi blog? ben girmiyodum kac gundur.
ayricana "blogun suyuna pilav" ben de pisircem :P oy yyarildim.

Aynur dedi ki...

Çok esprili ve sevimli bir yaklaşım olmuş :) Fakat çok üzücü arada bu yasaklar. Bloglarımızın erişim yasağını kabıllenemeyiz.Okadar emek var,yazık değilmi yani

evcilik dedi ki...

bloguma döndüm tatlım,bilgin ve ilgin için teşekkürler..
sevgiler.

MAYRI dedi ki...

Merhaba evcilik
Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere
Sevgiler
<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Aynur hanım
Gerçekten bloglarımızda çok emek var.
En kısa sürede çözülmesi için girişimlerde bulunmak lazım.
Sevgiler
<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Loricim
Dijitürkle ilgili bir mahkeme kararı nedeniyle blogspotlara erişim engellendi. 6-7 gün bende giremedim. Stil Direktörü ve başka kişilerde dns ayarlarına değiştirerek bloglarımıza girebileceğimizi yazmışlardı. Bende öyle yaptım. eğişiklik yapanlar birbirini görüyor ama herkes bizi görmüyor. Umarım yakın zamanda sorun toptan giderilir.
Türkümü beyenmene de sevindim.
Umarım sizlerde iyisinizdir.
Sevgiler
<:))

MAYRI dedi ki...

Ola Elizabeth
Obrigado pela visita
Beijos
<:))

3prenses dedi ki...

bayıldım tam anlamıyla.ne kadar da güzel anlatmışsınız.

MAYRI dedi ki...

Merhaba 3prenses
Hoşgeldiniz sayfama. Kendime göre yorumladığım türküyü beğenmenize sevindim.
Sevgilerimle
<:))

Stil Direktoru dedi ki...

Ya ben buna kopmuştum ablam yeni yazı gir özledik maillerini de .)

MAYRI dedi ki...

Merhaba Stil Direktörüm Edalım
Yeni yazı girmeyi canım hiç istemiyor. Genede bir şey yapmak gerek tabi ki. Maillere bir iki yazı ekledim. Şu face çok kötü bir şey insanı esir ediyor. Çoğu zamanımı orada geçiriyorum. Öptüm seni.
Şimdi canlanma zamanı.....
<:))