BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Haziran 2010 Cuma

AHŞAP ÇALIŞMALARIM



















Arkadaşım Münevverin babacığının kendi elleri ile yıllar önce yaptığı güzel kullanışlı bir kutu. 


Obje  verniksiz doğal renginde idi. Önce iki kat  altın yaldız  boyadım. Sonra kahverengi boya ile dekoratif olarak bir kısmını çatlattım. Çatlatmayı kesme şeker tarzı yaptım. Bir kısmını da düz boyadım. İki boyama biçiminin birleşme yerine  ve kapağın üstüne Tülay öğretmenim one stroke yaptı.




















O zamanlar yani  iki sene önce one stroke da acemi idim. Gerçi  hala bütün tekniklerini çalışmış değilim. Yaptıklarımdan da görülüyor zaten.  


Neyse efendim kutunun çerçeve kısımlarına ve sap kısmına da altın yaldız sürdüm. Vernikledim kendisine verdim. O günlerde bu kutunun resmini çekmemiştim.




























Ocak ayında arkadaşımın bir kızı oldu. Adı Zeynep.  

Bebeği görmeye ancak geçen ay  birkaç arkadaş  toplanıp gittik. 

Arkadaşımın salonunda kutuyu görünce cep telefonum ile resmini çektim kayıtlarımın arasına aldım. 

 Ben epeydir  arkadaşım ve annesi ile fırsat olup görüşememiştim. Uzun süredir evden çıkmayınca benim için güzel bir değişiklik oldu. Arkadaşım Konyalı yani hemşerim. Hem Münevver hem de annesi Emine teyze çayın yanına neredeyse on çeşit hepsi birbirinden lezzetli yiyecekler  hazırlamıştı. Konyalı hanımlar müthiş hamarat olurlar. Hem el işleri hem yemek işleri harikadır. Ben kendime paye çıkarmıyorum. Küçük yaşta bulunduğum yerden ayrılmam ve çalışma hayatına başlamam nedeniyle ne ev işi ne yemek........ tık yok. Yaptığım kek bile tepsiye yapışır kalır. Sağolsun Sini Börek. 

Sadece biraz el becerisi var işte.. İdare ediyoruz artık....























Yazıya  kutudan girdik yemeklere geldik . Arkadaşım oturduğu binanın bahçesinde küçük de olsa organik tarım yapıyor. O bahçede çilek bile yetiştiriyor.




























Hemen orada çileklerden atıştırdık. Dut ağacından dut yedik. Sonra yola koyulduk eve döndük.  


Hava birde o gün bir sıcaktı ki sormayın....


Gene çenem düştü. Tabi parmaklarıma yansıdı...


Hepinize güzel günler....


<:))



12 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Hayriye Hanım iyi ki bloguma yorum bırakmışsınız da ben de keşfettim bloğunuzu. El emekleriniz de yazılarınızda çok güzel. Sevgiler...

herşeyden azıcık dedi ki...

Çok güzel olmuş one stroke çalışması bana çok uzak sanırım biraz resim yeteneği lazım o da bende yok:))Annemde ablamın bahçesini ekmiş o kadar güzel oluyorki Allah bizde nasip etsin inşallah.

MAYRI dedi ki...

Merhaba herşeyden azıcık
One stroke için biraz çalışma gerekiyor sadece. İnşallah bizlere de bahçeli bir ev nasip olursa....

MAYRI dedi ki...

Merhaba Esin (Huysuzbalık)
Hoşgedin. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
Sevgiler
<:))

sibel dedi ki...

hayriye hanım vallahi maşallah dehşetsiniz .yapamadığınız bir şey varmı diye merak ediyorum.herşeyiniz muhteşem güzellikte.sevgiler.

MAYRI dedi ki...

İyi geceler Sibel hanım
Vallahi her gördüğüm güzel şeyde canım kalıyor. Bende yapmaya çalışıyorum.Güzel yorumunuz için teşekkür derim.
<:))

Elizabeth dedi ki...

Oi Mayri,
Lindo canteiro, adoro morangos.
Bom domingo para voce.
Beijo.

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth
Obrigado.
Tenha uma boa semana e agradável nova.
Bjs.
<:))

ANNEMİNELİ dedi ki...

El emeklerine saygı ile alkış göderiyorum.Ellerinize sağlık,sevgilerrrrr...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Annemineli
Hoşgeliniz. Beğeniniz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle,

<:))

Adsız dedi ki...

Ellerinizee sağlık Hayriye ablacımm:) harika olmuşşş:) Arkadaşınızın çocuğuna da sağlıklı ömür diliyorum.Allah analı babalı büyütsün.
sevgilerimle.

MAYRI dedi ki...

Teşekkürler Kamikazecim
Sağol bebiş Zeynep hanım güzel güzel büyüyor.
Sevgilerimle.
<:))