BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

15 Haziran 2010 Salı

BONCUKLA HAVLU İŞLEME

















En nihayetinde iki bilemedin üç senedir dantel ve boncuklar durdukları torbadan çıkıp havlu üzerine işlendiler.


Bu tür işlemeyi ilk olarak İstanbul-Ümraniye'de çarşıda bir boncuk ve diğer mefruşat malzemesi satan bir mağazada annemin sayesinde görmüş ve aynı yerden havlu üstüne farklı altı takım dantel ve boncuklarını almıştım.


İki yıl önce bir tanesini Rize-Pazar'da bir tanıdığıma hediye olarak yaptım. 


Danteli ve boncukları normal iple  elde diktim. Ama biraz zorlandım. Temiz ve güzel olsun diye uğraştım. Bu ikinci parça. Üçüncüyü de yaptım ama fotoğrafını bulamadım. Hangi dosyama sakladıysam. 


Bahse konu iki parçayı boncuklarla yapılan işler için sergiye hazırladım apar topar. (Gerçi sergiye girmemiş ama niye bilmiyorum şu an) Eşim bütün yıl oturdun bilgisayarla oynadın son bir hafta iş çıkarmaya çalışıyorsun dedi. Aslında son iki üç ay konusunda haklı. Kursa bile gitmedim sayılır Beni unutmasınlar diye ara sıra kendimi gösterdim. İyi ki de göstermişim. Çaylar, börekler, tatlılar. Hemen ortama uyum sağladım. Arkadaşlarımın eline sağlık. Benim oğlum bu sene sınavlara giriyor diye bana müsamaha gösterdiler. Başta öğretmenimiz Candan Ülker'e ve arkadaşlarıma teşekkür ederim.


Diğer çalışmamı bulunca,  sergi resimlerini de sergi sona erince ekleyeceğim. Yarın sergiye gidip hepsini fotoğraflıyacağım.


Boncukla işlediğim çantalar tablo oldu. Üç dört tane de kolye yaptım.


Esen kalın.


<:))

9 yorum:

Elizabeth dedi ki...

Oi Mayri,
Lindo bordado.
Vou procurar os moldes da bolsa.
Beijo.

Elizabeth dedi ki...

Oi Amiga,
Este picasa tem bastante moldes de bolsas.
http://picasaweb.google.fr/demelloatelie
Beijo.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok güzel olmuş ışıl ışıl.Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

:) sekerim biz (evet biz!) donduk. ben blog ve e-mailimin sifresini kaybettim. belki bi cok arkdasim mail atti ama hicbirini bilmiyorum, zaten cok arkadasimi da bulamiyorum. herkese nasil ulasicam bilmiyorum. neyse.. takipteyim artik, konusuruz. mucx

MAYRI dedi ki...

Merhaba Meleğin Dünyası
Gerçekten ışıl ışıl duruyor.
Teşekkür ederim.
<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Loricik
Hoşgeldin.Sana cevap yazmadan sayfanı ziyaret ettim bile.
Görüşürüz.
<:))

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth
Obrigado.
Kiss.
<:))

Banuca dedi ki...

Ne kadar zarif olmuş, blogunuzu geziyorum, herşey çok hoş, buna yorum yazmadan geçemedim:)

MAYRI dedi ki...

Meraba Banuca
Bloguma hoşgeldiniz.
Beğenmenize sevindim.
Sevgiler.
<:))