BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

20 Haziran 2010 Pazar

SINAV SINAV SINAV





Oğlum  dün üniversite sınavının ikincisine girdi. Neyse ki ilk sınavımız iyi geçmişti.Gelen  sonuç da iyi idi.  Dünkü sınavdan da oğlum iyi geçti diyerek çıktı. İnşallah ilk sınav gibi iyi bir sonuç alacağız.  




Oğlum sınava giderken sakin görünmesine rağmen yüreğinin pıt pıt attığına eminim. Kaç yıldır dershane okul derken çocukluğunu yaşayamadan zaman geçirdi. 18 yaşına girdi sessizce... Ayın 12 sinde doğum günüydü... Ama stresten kutlama bile istemedi. Bir küçücük pasta ile evde geçiştirdik. Zaten bir iki kişi dışında hatırlayan da olmadı. Herkes yaşam telaşın da mı desek acaba?




Bu üniversite sınavı sadece çocukları değil aileleri  de  strese sokuyor. İlk sınavda  benim göz kapağımda sivilce çıktı sıkıntıdan. Eşim öğretmen olmasının avantajı ile biraz daha rahat geçiriyor gibi görünse de o da ayrı sıkıntı yaşıyor kendince. Çok emek verdiler. Allah sağlık versin gerisi mühim değil desek de  çocukların yıl kaybı olmadan geçiş yapmaları ailelerin en büyük arzusu...


Dün gece de hemen hemen hiç uyuyamadım. Birde aşırı sıcak vardı. Bütün gün ısıyı emen duvarlar. Gece  o sıcağı kustu durdu.. Ben de herhangi bir sorun olacak da çocuk uyanacak diye gece bekçiliği yaptım bizim eve ve mahalleye. Sanki engel olabileceğim de bir şeylere.  


Evdeki camların hepsini  açamıyorsun hem cereyan yapıp çarpıyor hem de sinek ve böcek girme ihtimali var...Tek bir camla idare ettik. Ara sıra ferahlayalım diye kısa süreli camları açıp evi havalandırdım.   Sonra yan dairedeki komşuların 01.30 civarında kısa süreli bir atışmaları oldu. Daha sonra sokakta kısa süreli bir polis sreni çaldı. Hemen fırladım ne var diye  bir sivil araba hızla geçti anlayamadım.


Bunun gibi ufak ufak olaylarla sabah ezanını yaptım. Kendimi bebek gibi ufak ufak sallayarak biraz uykuya daldım.  Saat yedide  maaile ayağa kalktık. Sınava koştuk. 


Darısı haftaya pazar günü üçüncü sınava....


Tüm ailelere geçireceğimiz  şu zaman zarfında  hem kendilerine hem de çocuklarına karşı sabır diliyorum. 


Çocuklarımızın da çalışmalarının karşılığını alması umuduyla onlara başarılar diliyorum....


Esen kalın....


<:))

6 yorum:

Nedret dedi ki...

Off, sınav sırasında sokaktan deli deli geçen motosikletlilerle kavga etmediniz mi? Ay ben neler yapmışım?
Çalışan çocuk herzaman karşılığını alır. İçin rahat olsun. Geçmiş olsun:))

Adsız dedi ki...

ben okurken gerildim , sizi hic dusunemiyorum. turkiyedeki bu sistem gun gectikce kotulesiyo , insanlarin hayatini caliyolar. cocuklugunu yasayamamaktan ote bisey var mi? carkin icinde erimis herkes cok uzucu :( sinavlarla da is bitmiyo isin kotusu.
burda, genclerin hayatini gorcukce,turkiyedeki gencler icin cok uzuluyorum. askerlik yok,sinav kaygisi yok, ac kalirim endisesi yok. hayata erkenden atiliyolar, cocuklar ve gencler doyasiya yasiyolar.18 yasinda, hayata tamamen atiliyolar biliyomusun Mayri, cocuklari bile oluyo.
dunyaya bi kere geliyosun ve salakca bi sistem yuzunden , hayatini erteliyosun. bence kimsenin boyle bi hakki yok, bu egitim sistemine hayatlari ertelettigi icin dava acmali, cok kiziyorum!
son bulsun artik , baska turlu okumak mumkun! nicin yavrularimiza aci cektiriyolar?

Elizabeth dedi ki...

OI Mayri,
Desejo boa sorte ao seu filho.
Beijo.

MAYRI dedi ki...

Ah loricim çok yogun duygular yaşıyor aileler ve çocuklar.
Bizim yurdun şartları böyle yaşayıp gidiyoruz işte...
İnşallah sonu selamet.
Öpüyorum.
<:))

MAYRI dedi ki...

Nedret hanımcım
Teşekkür ederim.
ODTÜ-İktisat da sınava girdi. Bizde orada süt kamyonu ile atıştık. Sınav başlamış habire kornaya basıyor eşim onu fırçaladı.
Haklısınız çalışan karşılığını alır. Ancak sınıflardan birinde bir çocuk bayılmış al sana bir sorun çocuğun bir yılı boş gitti.
Bende oğlumu aşırı heyecandan kendini zora sokar belki diye düşündüm ama her şey yolunda gitti....
Sevgiler.
<:))

MAYRI dedi ki...

Oi, Elizabeth.
Obrigado por seu desejo.
Beijo
<:))