BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

16 Haziran 2010 Çarşamba

LORİKOLİKLER......BURAYA





















Hey arkadaşlar Lori blog dünyasına geri gelmiş.  


Hem de Nasreddin Hoca'nın kazan hikayesinde olduğu gibi artısıyla......gerisi


 Lori'nin  blogu Hayattaki Yerim'de






<:))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

:) kazan dogurduu! Lori de dogurcak insalla:))
bulamadigim arkadaslarim burdan gorurler beni belki Hayro$'um. cok saol bu yazin icin.

MAYRI dedi ki...

İnşallah hayırlısıyla...
Bende seni tanıyanlar ulaşsın diye yazdım....
Saat kaç orada sen hala ayaktasın...
Anneciğim yatıp uyusana dinlenmen lazım..... İlk üç ay çok önemli....
<:))

icimdeki yolculuk dedi ki...

yuhiiiiiiiiii bu bugün aldığım en güzel haberrr

Adsız dedi ki...

yatar vaziyette laptop ve kitap kucagimda oyaalaniyorum. bu minnos bana hic uyku yapmiyo be Hayros'um?

MAYRI dedi ki...

Loricim tamam o zaman amma velakin laptop kucakta tehlikeli diyorlar.... araya mutlaka bir şeyler koy radyasyon açısından.
<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba içimdeki yolculuk (funda)
Bence de bugünkü en güzel haber....

Eğer bugün biri beni 20-30 kg zayıflatmazsa en güzel haber kesin bu.

ha ha ha
<:))

Adsız dedi ki...

ne kadar sevindim anlatamam,hemencecik zıplıyorum bloğuna :)))teşekkürler...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Yaşamla Dans
Bende çok sevindim Lorinin dönmesine.
Ben teşekkür ederim.
<:))