BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

13 Haziran 2010 Pazar

NEŞELİ GENÇLERİZ BİZ.....

hahay hava ne güzel
gel saklambaç oynayalım
ya da denize girip balıklarla yarışalım

neşeli gençleriz biz
şibidibidip şibidibidip dip
yaşamayı severiz
şibidibidip şibidibidip dip
bir pantolon bir gömlek
şibidibidip şibidibidip dip
istedigimiz yere gideriz


hahay hava ne güzel
gel saklambaç oynayalım
ya da denize girip balıklarla yarışalım.....





70 li yıllar da  Anne Maria David'in söylediği  Türkçe adı ''bir pantalon bir gömlek'' olan bir  Türkçe pop şarkısı bu. Şarkı  radyo odtü'de Modern Sabahlar programının jenerik müziği imiş. Bunu da şarkı  sözlerini nette ararken Tayfun Özis Erikan 'dan öğrenmiş oldum.


Sanna's şirketinin çıkardığı yeni Brezilya modası streç bikini kot pantalonları  görünce bu şarkı aklıma geldi. 













































Aman Allah'ım  bunlar da ne dedim içimden. Uy gözünü sevdiğim haçan bunu bizim çocuklar nasıl giyecek. 

Yoksa  biz çocukların dediği gibi fosilleştik mi ne. Galiba artık yaşlandık. 90-60-90 lık zamanım olsa ve de 20 yaş kadarcık genç olsam...... şu an giyer miydim acaba?  Yok yok ben gene de giyemezdim.  Streç kıyafetleri zaten sevmem. İlla bol bol olacak efil efil  beni sıkmayacak.

Ya siz ne dersiniz. 













































Bu kotları bizim illerde giyebilecek cesareti olanlar var mıdır?  acaba.













































Bu pantalonların beyazı, siyahı ve açık koyu kot rengi olanları var. Bunların yanı sıra etekler, deniz kıyafetleri, ayakkabılar.....aksesuarlar... da var.














































Haydi  en azından bir göz atın Sanna'saya.




İyi pazarrrrlarrrrrrr.




<:))



2 yorum:

ufuk dedi ki...

göz atarken bile ürperdim.Giyecek olanlara kolay gelsinnnn

MAYRI dedi ki...

Merhaba Ufuk
Hoşgeldin
Valla bende öyle. Belki bazı sanatçılardan ve tatil için deniz kıyısında giyecek olan cesaretlilere rastlanabilir.
<:))