BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

1 Aralık 2009 Salı

ÇİÇEKLERİ SEVİYORUM - 3


Loriiiiii



Nerdesin?


Elma dersem çıkar mısın?





Elma.... elma..... Lori burdaymış tatlişkosunun koynundaymış......


Lori haberlerini bekliyoruz. Loriye......... Açık mektup..................


Netten toparladığım bu resimlerin bazılarının üstünde siteleri var. Bazılarında ise resmi büyüttüğünüz zaman açılırken adres çubuğunda yazıyor olacak. Bir kaçında ise adres yok.
Ne kadar hoş bir çalışma ancak ağaçlara zararı var mıdır acaba?


Güllerin rengi çok tatlı. İnsanın içine ferahlık veriyor.


Pembe pembe gönlüm sende....
Şam fıstığının kabuklarını ne yaparsınız? Ben çöpe atarım. Ama bir kişi hiç üşenmemiş onlardan agaç yapmış....


Kabuklar yuvarlak bir köpüğün üstüne yapıştırılmıştı.


Renklerin uyumuna bakın ferah ferah...
Bu resmi bir Fransız sitesinden almıştım. İstanbulu tanıtıyordu....
İnsan yutan lale.....


Beyazın yeri bir başka.....


Bu masada kim bir bardak çay içmek istemezki..... Ancakkkkk.....24 Kasım öğretmenler günü evlenen kardeşim Haluk ve eşi Serpil hanıma bu masada çay içme zevkini veriyorum.....


Bu köşe haftanın bir günü benim diğer günler sizin olsun.....


Misss....... gibi çiçek kokuları burnunuza geliyor mu?


Yeşil yeşil yemyeşil.


2007 ve 2008 yazında üst üste Arhaviye gitmiştim. Rize-Pazar'dan sonraki yeşilin o el değmemiş haline bayıldım...... Ayder yaylası bir harika..... güneş-sis-kar-çiçek- yeşil-horon .... ne ararsanız var.... gidin görün..... %100 beğeneceksiniz.



Sayın belediye başkanlarımız bizim sokaklarımızın başı kel mi ? Galiba kel.......



Güzelliğin önüne set çekilemez.....



Kardelenlerimiz...........



Güller güller yine güller...


Bu evin girişi arkadan siz öndeki kapıya kanmayın.....



Napolyonun şapkası gibi....


Dimdik ve mağrur.....


Bir kış meyvesi....


Güzel bir yaz köşesi....


Tam sonbahar renkleri....



Bu köşe de bahar köşesi olmalı....


Vahşi kır çiçekleri.....
Bu sevimli baykuş ailesine ne dersiniz.....


Sarının güzelliği.... Yabancı dostlarımızın Hallowen kabakları.....

Bana hep hüznü yansıtan kasımpatları....



Leylakları sevmeyen var mıdır? Annem bayılır bu çiçeklere .....


Doğa bir harika ne kadarının değerini bilebildik ki...
Gelincikler benim favori çiçeğim...


Kuş yuvaları, kelebekler hep gözümüzün önünde...


Ay durdurun şu dünyayı inecek var.


Sepetlerde çok hoş olmuş dimi.....


Papatyalar ve arka planda bir kedicik....


Ne kadar değişik gül çeşidi var....


Laleler laleler..........laleler hey....... derken çiçeklerim bitivermiş.




Bir bayram sonrası herkese iyi günler temenni ederim.


Sevgilerimle...


<:))
17 YORUM:

Serpil dedi ki...
Masa da çiçekler de çok güzel, çaylar da çok lezzetliymiş :)))Teşekkürler...
Elizabeth dedi ki...
Olá Mayri, Lindo! Lindo! Lindo! Abraços.
absalom dedi ki...
mayri kesinlikle yanındayım... lori çıksın ortaya artık efenim. olmaz ki. ösledim yazılarını yorumlarını. vilayete dilekce vericem en son görücek gününü :) çiçeklere özellikle papatyaalara bayıldım.
MAYRI dedi ki...
Teşekkür ederim Absalom, Haklısın Loriyi ösledik.... benim edemediğim lafları eden ikinci yarım gibi.... Ben lorimi istiyom.... Kayıp Aranıyor ilanı verelim bir iki güne kadar... Papatyalar senin olsun. Hemen getiriyorum sayfana.... <:))
MAYRI dedi ki...
Afiyet olsun Serpilcim, Gerçeğini de içeriz artık bir ara... <:))
MAYRI dedi ki...
Olá Elizabeth, (¨` •. ♥ ♡ ♥ *' • '¨) 
Thank you. Thank you. (¨ `•. • '¨) ♥ (¨` •. •' ¨) 
Kiss (¨ • ♥ ♡ ♥ • ¨)
herşeyden azıcık dedi ki...
Hepsiii çok çok güzel ama Fransız kardeş İstanbul'u çok güzel anlatmış adamı yutar bu şehir:((
ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...
Ablacım ruhum açıldı maillerin gibi postunda enfes
MAYRI dedi ki...
Çok teşekkür ederim Edacım O senin kendi güzelliğin.... Öpüyorum. <:))
Freshly Found dedi ki...
Love the flowers in the bottles and the roses hanging upside down with tags!
MAYRI dedi ki...
Hi, Freshly Found 
I love flowers 
Thank you for your visit 
Kiss <:))
♥eylulbahcesi♥ dedi ki...
içim açıldı ne güzel fotoğraflar bunlar böyle..o lale de ilginç muhtemelen emirgandaki lale festivalinden gitmiştir iki yıl önce görmüştüm türk sanatçılar tasarlamışlardı bunları..hatta biri de derya baykalındı sonra istanbulda çeşitli mekanlara yerleştirdiler...belki bu da onlardan biridir
lori dedi ki...
=) of bayildim. geliyorum ben de. ayni adrese mi yaziyim yani adres mi aliyim karar veremedim ki?cok salagim biliyorum of! yazilarimi da sildim salak gibi.
MAYRI dedi ki...
Merhaba eylülbahcesi Nette dediğin lalelere baktım hepsini görmedim. Ama Derya Baykalın tasarımını gördüm. Ters beyaz lale.Güzellerdi. Sevgiler. <:))
MAYRI dedi ki...
Merhaba Loricik Niye bu kadar çokca kayboldun ya... Hoşgeldin. İçinin rahat olması için yeni adres al. Öptüm...
ÖZLEM dedi ki...
cennet papağanı sanırım çooook şekermiş.benimde bir sultan papağınım var.bu kadar yakın olamadık henüz.
MAYRI dedi ki...
Merhaba Özlem hanım Kuşları çok severim eskiden benimde kanaryam vardı. Şimdilerde oğlumun alerjisi nedeniyle bakamıyorum. Blogunuzda paylaşın papaganınızın resmini görelim. İyi bir hafta diliyorum. <:))

Hiç yorum yok: