BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

4 Aralık 2009 Cuma

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-17

AHŞAP TEPSİ

Ahşap şiş kutusu 'nda belirttiğim gibi tepsinin boyama işlemini yaptım.

Paşabahçeden alışveriş yaptığımda aldığım cam eşyanın içine konduğu torbanın siyah beyaz deseni çok hoşuma gitmişti. Ben onun bir kısmını tepsiye uyguladım. Deseni akrilik yeşil, sarı, pembe ve mavi renkleri tonlama yaparak boyadım.

Bu çalışmayı da 2007 de Tülay öğretmenin kursunda yapmıştım.

Güzel bir gün diliyorum.

Sevgiler...


<:))



6 YORUM:
herşeyden azıcık dedi ki...

Şiş kutusu da tepsi de harika gördükçe boyayasım geliyor ellerine sağlık.

Elizabeth dedi ki...

Oi amiga,
Adorei essa bandeja.
Abraços.

MAYRI dedi ki...

Merhaba herşeyden azıcık
Valla bende kendi kendimi motive ediyorum.
Tembelliği bırakayım diye.
<:))

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth,
Thank you
Abraços.
<:))

neduk dedi ki...

Nefis bir tepsi olmuş.Renkler hârika.Elinize sağlık.

MAYRI dedi ki...

Merhaba Nedret hanım
Teşekkür ederim. Bende severek yapmıştım.
<:))

Hiç yorum yok: