BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

5 Aralık 2009 Cumartesi

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-18

AHŞAP ŞEMSİYELİK


Ahşap şiş kutusu yapımında olduğu boyamasını çalıştım. Üstüne de daha önce çalıştığım Cariye Sehpası ve Ayna gibi hemen hemen aynı desenden sedef kakma yaptım. Yapraklar sedef rengi boncuk boya. Yaprakların çevresi ve dallar dore ve lame rengi karışımı akrilik boya ile yapıldı. Gerçek sedef kakma gibi görünmesini sağladı.

Aynı şekilde yapılacak bir de gazeteliğim var. Sözkonusu ahşabın hardal rengini boyadım. Eskitmesi ve sedef kısmı kaldı tamamlanacak.

Bu çalışmayı da 2007 de Tülay Öğretmenle birlikte yapmıştım.

Sağlıcakla kalın...

<:))



7 YORUM:
Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,
Essa pintura ficou bem delicada.
Abraços.

Damaris dedi ki...

¡BEAUTIFUL!
Damaris

öykü dedi ki...

mayrıcım tebrık edıyorum cok guzel bı calısma olmus

MAYRI dedi ki...

Ola Elizabeth
Sim pintar, é muito delicado.
Beijo
<:))

MAYRI dedi ki...

Hi Damaris
Tank you for nice comment.
Kiss
<:))

MAYRI dedi ki...

Öykücüm
Teşekkür ederim. Yapması bıraz uğraştırıcı ama görünümü güzel.

Öpüyorum
<:))

elifin terazisi dedi ki...

Çok beğendim elinize sağlık:)

Hiç yorum yok: