BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

16 Aralık 2009 Çarşamba

MİM -3


BENİM İÇİN ÖNEMLİ BEŞ YER.



Sevgili D E S E O beni mimlemiş.



Bu mimle ikinci defa mimlenmiş oldum...
D E S E O nun dediği gibi keyifli bir duygu bu.


Teşekkür ederim. D E S E O'cuğum <:))



Benim için önemli olan 5 yer ;


- Akşehir ....(Çimenli Mah./Sokak doğduğum yer olduğu için)
- İstanbul....(Ümraniye-Bağlarbaşı çocukluğumun
.....................Bağlarbaşı-Askerlik Şubesi/Zeynep Kamil gençliğimin
................... .Beyoğlu/İstiklal Cad.-Maslak çalışma hayatımın bir bölümünün
.....................geçtiği yerler)
- Londra....(Shepherdbush/Lakeside Road beni kızdırdıklarında çekip gittiğim yer.)
- Paris........(Bir çekiliş sonucu gezi kazandığım yer)
- Ankara...(Evlenip yerleştiğim yer)


Ben de kurallar gereği beş arkadaşımı mimlemek istiyorum.


İşte Mim'lediklerim:






Not:
Bunların dışında ayağımın değdiği, ekmeğini yeyip suyunu içtiğim bende hatıraları olan yerler: Sivas, Batman, İslahiye, Antalya, Alanya, Side, Manavgat, Dalyan, Akyaka, Bodrum, Marmaris, İçmeler, Turgutreis, Kadıkalesi, İzmir, Bursa, Arhavi, Hopa, Rize, Pazar, Trabzon, Ordu, Samsun, Kdz.Ereğli, Çaycuma, Zonguldak, Şile, Konya, Çumra, Sultandağı, Kıbrıs, Almanya , Arhavi.... şimdilik bu kadar.

6 YORUM:


evcilik dedi ki...
teşekkürler canım çok kısa sorular olduğu için en kısa zamanda cevaplayacağım.. sevgiler,selamlar..
demet dedi ki...
valla bu güne kadar hiç mimlenmedim canım... sevindimde aslında..çok teşekkür ederim :)) ama..kurallar hakkında bana bilgi verirsen yanlış yapmamış olurum...iyi geceler dilerim...
MAYRI dedi ki...
Merhaba evcilik Sorular da cevapları da kısa Sana kolay gelsin. Esen kal. <:))
MAYRI dedi ki...
Demetcim Bu yazıdan bahsedip sorulara cevap veriyorsun sende mimlediklerini seçip onlara kısa bir notla bildiriyorsun. Genelde blog sahipleri böyle bir tutum izliyor.İstersen Deseo yada bak. Sevgiler. <:))
D e s e o dedi ki...
Yağmurlu bir izmir sabahından sıcacııık bir günayyydııın :) Sevgili arkadaşım ne güzel yazmışsın .. asıl ben teşekkür ederim :)
MAYRI dedi ki...
Merhaba Deseo Biraz yağmurlu oldukça kapalı bir Ankara sabahından da (gerçi öğlen oldu) sana tünaydın. <:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

senden de görüyoruz ki insan için önemli yerler sayısında 5 yetersiz kalıyor:)

MAYRI dedi ki...

Çok haklısın bahar gelsin,
Belki daha unuttuğumuz yerler bile vardır.
Sevgiler

<:))