BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

15 Aralık 2009 Salı

EVİM, EVİM TATLI EVİM - HOME SWEET HOME



Ben resmi Londra - Covent Garden'da 1 Pounda çektirmiştim. Yani üstüne para verdim. Sevgili boa yılanının karnı da toktu. Birde onu beslemedim yani.






Sene 1990 yılı Mayıs ayı



Bu arada bu çerçeve çalışmam gümbürtüye gitmesin.

Sıkıştırılmış mermer tozlarından yapılmış olan çerçeve 2002 ylında akrilik-su bazlı boyalarla dekoratif olarak boyanıp verniklenmiştir.

İyi bir hafta dileğiyle ......

Sevgiler.

<:))



12 YORUM:
Elizabeth dedi ki...

Oi Amiga,
Seus trabalhos são lindos.
Um bom começo de semana.
Beijos.

öykü dedi ki...

Şeker ınsan
hıc mı korkmadın
ben parmagımın ucunu dokunduramam:)

MAYRI dedi ki...

Oi Elizabeth,
Obrigado por seu comentário nice
Tenha uma boa semana com sua família
Bjs

MAYRI dedi ki...

Merhaba Öyküm
Yerde dursa elime alamam herhalde ama ne bileyim o zaman korkmamıştım. Yanında sahibi var diye herhalde.
Sevgilerimle.
<:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Mayrişim çok ciciler bence ellerine sağlık bak hani chrome kullanacaktın yine virüs var ekliyorum

mayrininrenkleri.blogspot.com adresindeki web sitesi, bilgisayarınıza zarar verebilecek veya izniniz olmadan çalışabilecek kötü amaçlı yazılım barındıran zelicroches.blogspot.com sitesinden öğeler içeriyor. Kötü amaçlı yazılım içeren bir web sitesini yalnızca ziyaret etmek bile bilgisayarınıza virüs bulaşmasına yol açabilir.

MAYRI dedi ki...

Edacım chrome indirdim kullanıyorum. Blogger yönetiminede benim sitenin adını verdim tarayacaklar. Oradan bir uyarı gelirse bildiririm.
Ayrıca nod 32 virus programım var.
Biraz önce önerilen spybot search and destroy'u yükledim tarattım. Site ile ilgili bir uyarı olmadı.
Sanırım benim izlememde olan ve senın uyarınla sildiğim zelicroches.blogpot.com dan kaynaklanıyor.

Daha başka ne yapabilirim bilmiyorum.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili mayri cesaretinizi kutlarım. Ne kadar güzel görüntü yılanı hiç ellemedim ancak bahsettiklerine göre yılanın teni soğuk ve serinmiş. Çerceve çok güzel sizin resme ayrı güzellik vermiş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

MAYRI dedi ki...

Merhaba Belgin hanım
Hatırladığım kadarıyla soğuk bir hayvandı.
Çerçeveyi bende seviyorum. Elimde kalanlardan biri.
Güzel yorumunuz içinde teşekkür ederim.
Sevgilerimle
<:))

D e s e o dedi ki...

Güzel bir çerçeve :) .. ama yılan beni birazcık ürküttü iyi cesaret valla :)

Alessandra dedi ki...

Olá amiga... obrigada por visitar meu blog... o seu sempre é muito divertido... desejo que tenha um belo dia... beijinhos ALE

MAYRI dedi ki...

Haklısın Deseo
genel olarak ürkütücü bir canlı.
<:))

MAYRI dedi ki...

Olá Alessandra,
Obrigado pelo seu simpático comentário
beijinhos
<:))

Hiç yorum yok: