BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

3 Aralık 2009 Perşembe

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-16

AHŞAP ŞİŞ veya FIRÇA KUTUSU




Kutuyu önce iki kat akrilik hardal rengine boyadım. Sonra üstüne fırça ile bir kat eskitme sürdüm. Bir parça sünger ile sürdüğüm eskitme boyasının üstünden geçtim. Sünger yerine bez parçası da kullanılabilinir. Bu işlemi iki kez yaptım. İstediğim renge ulaşana kadar. Tabiki en üst kata da su bazlı vernik sürdüm.


Bahar dalını one stroke olarak çalıştım.


Kutunun çevresine de bahar dalının uzantılarını yaptım.


Yanlara dalları uzatınca dolu dolu bir görünüm oldu. Benim böyle daha hoşuma gidiyor.

Boyama ve vernik işleminden sonra kapağı çıkarırken ve yerine takarken zorlanma olabiliyor. O zaman kapağın kenarlarına veya kapağın girdiği kısıma sabun sürmenizi tavsiye ederim. Kapağın çıkarıldığı resmi büyütüp kenarlara bakarsanız sabun izini görebilirsiniz.


Bu çalışmayı 2007 de Ankara-Eryaman Belmek Kursunda yapmıştım. Ahşap ve Kumaş Boyama Öğretmenimiz R.Tülay AKBAŞ idi.

Tülay hanım yine hala aynı kursta öğretmenliğine devam ediyor. Sanmayın ki öğrettikleri bu kadar örgü, dantel, firkete oyası, kek, ekmek, yemek, turşu yapımı .... ne sorarsak uygulamalı olarak öğretiyor.

Çevredeki Çocuk ve Özürlü yurtlarına gerek kursiyerlerin gerek çevre halkının getirdiği temiz yıkanmış eski ve küçülen kıyafetler ile takımı bozulan yiyicek- içecek takımlarını da toplayıp ulaştırıyor.

Bahçesinde yetiştirdiği elma, üzüm ile domates, biber, semizotlarını da kursa taşıyıp kursiyerlerine tattırıyor.

Paylaşımcı bir Rizeli...

¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸

İşte bugünlük bu kadar.

Esen kalın....

<:))


Not: Kurstaki buzdolabımız bozuldu bozulacak. Buzdolabını değiştirecek olan Ankaralı okurlara duyurulur. Çalışır durumdaki eski buzdolabınıza talibiz..


2 YORUM:

Elizabeth dedi ki...

Oi Mayri,
Esta pintura está linda!
Abraços.

MAYRI dedi ki...

Oi, Elizabeth
Obrigado for your comment
<:))

Hiç yorum yok: