BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Kasım 2009 Çarşamba

24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ



Sevgili Öğretmenlerimiz,

Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun.




DÜNYANIN BÜTÜN ÇİÇEKLERİ

"Bana çiçek getirin, dünyanın bütün çiçeklerini buraya getirin!"

(Köy öğretmeni Şefik Sınığ'ın son sözleri)

Dünyanın bütün çiçeklerini diyorum

Bütün çiçeklerini getirin buraya,

Öğrencilerimi getirin, getirin buraya,

Kaya diplerinde açmış çiğdemlere benzer

Bütün köy çocuklarını getirin buraya,

Son bir ders vereceğim onlara,

Son şarkımı söyleyeceğim,

Getirin, getirin.. Ve sonra öleceğim.






Dünyanın bütün çiçeklerini diyorum,

Kır ve dağ çiçeklerini istiyorum,

Kaderleri bana benzeyen,

Yalnızlıkta açarlar, kimse bilmez onları

Geniş ovalarda kaybolur kokuları..

Yurdumun sevgili ve adsız çiçekleri

Hepinizi, hepinizi istiyorum, gelin görün beni,

Toprağı nasıl örterseniz öylece örtün beni.






Dünyanın bütün çiçeklerini diyorum,

Afyon ovasında açan haşhaş çiçeklerini

Bacımın suladığı fesleğenleri,

Köy çiçeklerinin hepsini, hepsini,

Avluların pembe entarili hatmisini,

Çoban yastığını, peygamber çiçeğini de unutmayın,

Aman Isparta güllerini de unutmayın

Hepsini, hepsini bir anda koklamak istiyorum.

Getirin, dünyanın bütün çiçeklerini istiyorum.

Ceyhun Atuf KANSU



Bu şiiri çok severim. Bir çok kişinin sevdiğinden de eminim.

Sevgilerimle,

<:)) Kaynak Şiirin devamı buradadır.




3 YORUM:
Elizabeth dedi ki...

Olá Amiga,
Passei para deixar um abraço.

D e s e o dedi ki...

Merhaba Arkadaşım
Mevlana'nın bu harika sözünü çok güzel mevlemi resimleriyşle süslemişsin harika olmuş :)

ben bir süre ders çalışmak ve zihnimi dinlendirmek için blogdan uzak kaldım ama dayanamadım yine aranıza döndüm...
seviyorum sizleri :)

MAYRI dedi ki...

Merhaba Deseo
Bende mevlananın o sözünü çok sevdim.
Bende blogdan uzak kalamıyorum. İlk fırsatta başındayım. Ayrı geçen zaman sanki boşa geçmiş gibi geliyor.
We love you Deseo.

<:))

Hiç yorum yok: