BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

2 Kasım 2009 Pazartesi

GÜNEŞİNİ ARAYAN SAKSI ?



Ve .......Ben Güneşi Arıyorum


Gün penceremden uzak kaldı
güneşi arıyorum
var mı göreniniz
dört yanım karanlığa gömülüyor
akrep sarhoş
yelkovan yalpa vuruyor








içinden çıkılması güç
bir çıkmaz sokaktayım
yıldızlar teğet geçiyor
düşerken yanıma
ve ben güneşi arıyorum
yağmursuz bulutsuz
gökyüzünün boşluğuna düşmüş
........





Ruhi Hatunoğlu'na ait şiirin devamı burada.


Bu saksı da güneşini arıyor. Güneş nereye saksı oraya.

Bir arkadaşım mail ile göndermiş sizlerle paylaşmak istedim.
Bu soğuk havalarda güneşi kim istemez. Ben bile azıcık güneş diyorum. Ki ben sıcağı sevmem...



Havalar birden soğuyunca vucut uyum sağlayamıyor. Sıkı sıkı giyinip ellerimizi ceplerimize sokuyoruz.

Barış Mançonun söylediği gibi....

ANLIYORSUN DEĞİL Mİ ?

Hava ayaz mı ayaz
Ellerim ceplerimde
Bir türkü tutturmuşum
Duyuyorsun değil mi?

Çalacak bir kapım yok
Mutluluğa hasretim
Artık sokaklar benim
Görüyorsun değil mi?

Zaman akmıyor sanki
Saatler durmuş bugün
Sonsuz yalnızlığımda
Bir tek sen varsın bugün

Ya dön bana artık
Duyuyor musun beni?
Ya çık git dünyamdan
Anlıyorsun değil mi?

Bir resmin kalmış bende
Tam ortadan yırtılmış
Hani siyah kazaklı
Biliyorsun değil mi?

Gözlerimden süzülen
Bir kaç damla anıda
Senin sıcaklığın var
Anlıyorsun değil mi?


Güzel ve güneşli günler sizi terketmesin. Bir bardak sıcak çayınız her daim yanınızda olsun.

İyi bir gün diliyorum.

<:))





Not: Bu resimler kime ait bilmiyorum ama büyük ihtimalle Londrada çekilmiş.
Çünkü sehpanın altında Londra'nın A-Z detaylı haritası var.


.



6 YORUM:
Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,
Bom dia! Genial essa idéia.
Abraços.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Tasarım mükemmel Paylaşım için teşekkürler sevgiyle kalın...

meltem dedi ki...

çok güzel be yawfff kıyamam saksıda güneşin peşinde, bazen insanoğlunu bi dost ta araadığı ışık gibi sıcaklık gibi yaşamak için güneşin peşinde çok güzel geldi bu bana
teşekkürler

MAYRI dedi ki...

bu dünyada herkes ılık bir güneş ışığı, ılık bir nefes arıyor....

o kadarı yeter bu dünyada yaşamaya...
<:))

MAYRI dedi ki...

Teşekkür ederim Belgn hanım
İyi akşamlar..
<:))

MAYRI dedi ki...

Olá Elizabeth
É útil.
Boa noite.
<:))

Hiç yorum yok: