BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Kasım 2009 Çarşamba

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-15

Bu ahşap tepsiyi, son haliyle duvar panosunu 2002 yılında çalıştım.


O dönemde Çankaya Halk Eğitim Merkezinde Perihan Hanım kurs öğretmenimizdi.

Panoyu önce laciverte boyadım. Sonra ayrı olarak alüminyum folyoyu çalıştım. Onu tepsiye yapıştırdım. Kenarlarına çiçek desenlerini yaptım. En son da oğlumun ilkokuldaki fotoğrafını folyonun ortasıdaki boş alana yapıştırdım.

O yıl Milli Eğitimin misafiri olarak Malezya'dan bazı eğitimciler gelmişti. Ç.H.Merkezindeki bütün kursları gezerken bize de uğradılar. Bu panoyu beğendiler ve satın almak istediler. Ben de oğlumun resmini yapıştırdım diye satmadım.


Alümünyum folyo üstüne fotoğraf yapıştırma fikrini de Eryaman-Belmek Kursu Ahşap ve Kumaş boyama öğretmeni Raziye Tülay Akbaş'ın 2001 dönem sonundaki sergisinden aldım.



Yapımı kolay ancak folyo biraz el oyalıyor o kadar.

Bu fikri buradan alıp geliştirecek olan arkadaşlar yeni projelerden beni de haberdar edin. Yoruma bir not bırakın yeter ürünü görmek için koşa koşa gelirim.

Esen kalın.

<:))



3 YORUM:
herşeyden azıcık dedi ki...

O folyo biraz mı el oyalar? İnsanın ömrünü yer ömrünü ellerine kollarına sağlık gerçektende taş gibi sabrın var helal olsun yani çok çok güzel olmuş.

MAYRI dedi ki...

Herşeyden Azıcık
El oyaladığı gerçek ama yapması zevkli.
Teşekkür ederim güzel yorumların için.
<:))

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevdiklerinizle sağlıklı mutlu sevgi dolu bayram geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

2 yorum:

nergulhobi dedi ki...

arkadaşım harika olmuş bişi sorucam folyoyu objeye ne ile yapıştırıyosun öğrenebilirimiyim acaba

MAYRI dedi ki...

Merhaba nergulhobi
Hoşgeldiniz.
Folyoyu objeye Peligom ile yapıştırmıştım.
Uhu der geçeriz ya o cinsten bir yapışkan.
Size kolay gelsin.
Sevgiler.
<:))