BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

6 Kasım 2009 Cuma

BREZİLYADAN ÖDÜLÜM VAR - 3

Presente da Bea da Polonia



Ganhei esse selo da amiga Bea da Polonia a terra do papa João Paulo II (Carol Woitila), que era tão querido por todos.
Seu blog é o http://dzierganiepasjami.blogspot.com/ , é muito bonito.
Esse mimo vem com a regra de que endereçamos palavras de amizade e incentivo para quem mandou. Muito bom, porque todas nós precisamos de carinho, sempre, não é mesmo? E para que não pare a corrente indicar 10 blogs.

Bea, gostaria que soubesse que fiquei muito feliz em receber esse selo de uma amiga tão distante em matéria porém tão perto em espírito. A amizade é algo que não tem palavras, mas que o sentimento sabe bem avaliar. E continue a me escrever, assim eu acabo aprendendo polonês.

Amigas que repasso o selo:
Teresa
Gislene
Maria José
Valerie
Gianete
Ana Maria
Quinha
Nilda
Mayri
Marisa


.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸


Gift of Beatrice from Poland


I got the seal of her friend Bea of Poland the land of Pope John Paul II (Carol Woitila), who was so beloved by all.
Your blog is http://dzierganiepasjami.blogspot.com/, is very beautiful.
This treat comes with the rule that we address words of friendship and encouragement to those who had. Very good, because we all need love, always, is not it? And that does not stop the current 10 state blogs.

Bea, I knew that I was very happy to receive this stamp of a friend so far on yet so close in spirit. Friendship is something that has no words, but know that feeling well assessed. And continue to write me, so I end up learning Polish.

Friends who go over the seal:
Teresa
Gislene
Maria Jose
Valerie
Gianete
Alice
Quinha
Nilda
Mayri
Marisa

.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸


Arkadaşlar Brezilyadan üçüncü ödülüm var.

FELIZARTES - Elizabeth'e teşekkür ederim.

Bu ödülü kendisi Polonya'dan Bea'nın blogundan düzenli olarak blogu takip edip yorum yaptığı için almış.
Bana da o nedenle vermiş. Sık sık kapısını çalıyorum. Sabah akşam demeyip dalıyorum bloguna yayımladığı güzel işlere bakmak için.

Ben de bu ödülü düzenli yorum yapan on arkadaşlarına vermek üzere on arkadaşıma ileteceğim. Buraya da bugünden geriye dönük olarak yorum yapanların adını yazacağım.


1.Öykü
2.Corteygrif
3.Eylülbahçesi
4.Herşeyden azıcık
5.Nalan
6.Meltem
7.Evimin İncileri Belgin
8.Nalan'ın Evi
9.Stil Direktörü
10.Deseo

11. olarak epeydir annesi ile güzel günler geçirmek için bizi boşlayan ve bir talihsizlik eseri blog yazıları evindeki bir misafir tarafından deşifre olunduğu için silinen LORİ ye

verdim gitti.


Yorucu bir haftanın ve insanlarımızın üstünde dolanan türlü çeşitli derdin arasında bu ödül sizi umarım biraz gülümsetir.

Bizler birebir birbirimizi seven başkası hakkında kötülük düşünmeyecek kişiler olduğumuza ve her fırsatta birbirimize her konuda yardım edeceğimize yürekten inanıyorum.

Başta Elizabeth olmak üzere hepinize teşekkür ederim.

Sevgilerimle,

Hayriye

<:)) ------------------------------________(*:*)________---------------------------------


10 YORUM:
öykü dedi ki...

Canımmmmmm:)
cok mutlu oldum
kocaman sevgılerımı yollyorum sana..
ve opuyorum tatlı yanaklarından:)
Tsk ederım.

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

sevgili hayriye çok teşekkür ederim..linkini mim konusuna ekleyeceğim fakat ben başkasına yollamayacağım özür dileyerek, tekrar teşekkür ediyorum

Deseo dedi ki...

OOOOOLLLLLEEEEEEE

artık benim de bir ödülüm mü oldu şimdi? :))

Mayricim senin varlığın zaten bir ödül canım

çoook çooook teşekkür ederim sana...

en kısa zamanda bu güzel ödülü bloğumda paylaşacağım söz.. ama birazcık zaman lütfen..

seni seviyorum güzel yüzlü, güzel kalpli arkadaşım...

başarılarının devamını diliyorum..

inan sen yarattığın herşeyle, paylaştığın güzelliklerle harikasın.. En önemlisi de ne biliyor musun? senin bloğun bana her zaman enerji veriyor.. cıvıl cıvıl renkler, el emekleri, binbir türlü güzellikler ve umut dolu, pozitif bir enerji.. Bu yüzden seviyorum seni.. senin sayfan sayesinde hayata umutla ve harika duygularla bakabiliyorum..

Teşekkürler arkadaşım

MAYRI dedi ki...

♥eylulbahcesi♥ rica ederim.
İstediğini yapabilirsin.
Senin hoşlanmadığını bilseydim hiç adını yazmazdım. Daha öncekine ödülde yazmıştım. Herkes istediğini yapmakta serbest.
İyi geceler.
<:)

MAYRI dedi ki...

Öykücüm bende seni öpüyorum.
İyi geceler...
<:))

MAYRI dedi ki...

Sevgili Deseo

Senin yorumunu okuyunca benimde içim aydınlandı bu kadar negatif şeyler arasında.

Ben teşekkür ederim.

Renkli bir hafta sonu diliyorum sana.

<:))

CORTEYGRIF dedi ki...

Hello Mayri
thank you so much again,for this special gift
im so honored with your friendship.
The world is small when you have friends everywhere.
God bless you always
special hug from you.
Your Portuguese friend
ROSA

MAYRI dedi ki...

Olá Rosa
muito obrigado pelas suas palavras educado
Tenho sorte porque você é meu amigo
Sim realmente o mundo é pequeno.
Deus abençoe você também
Beijo
Seu amigo Türkish
Hayriye

herşeyden azıcık dedi ki...

Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bende hemen arkadaşlarıma ileteceğim sevgiler.

nalan dedi ki...

sevgili Hayriye çok teşekkür ediyor ve ödülümü alıp gidiyorum.
Sevgiler

Hiç yorum yok: