BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

4 Kasım 2009 Çarşamba

GDO'LU ÜRÜNLERE HAYIR !




Ben çocuğuma, kendime, aileme, çevreme, Türk halkına, kendini Türk saymayana, diğer ülkelerdeki insanlara, düşmanıma, kedime, köpeğime ve diğer canlılara GDO'LU ÜRÜNLERİN ZORLA ve HİLE İLE YEDİRİLMESİNE ve de ÜLKEME SOKULMASINA KARŞIYIM.






<:(


Not: Öykü'nün GDO yazısını ve eklerini
Kızıl Pembelerin Kısırlığa Sebep Olan Ürünleri....... yazısındaki eki okumanızı öneririm.




11 YORUM:
öykü dedi ki...

Canım benım.. bı de sımdı haberlerı ızlıyorum bıseye dıkkat ettım 11 kısı ölmus denıyor..domuz grıbı ıcın

bı seyı cok merak edıyorum
gecmıs yıllarda
gecen yıl mesela
zature ve grıpten kac kısı öldu onuda soylesınler..
cunku bence bundan farklı bı tablo yoktu oncekı yıllarda da
acaba dıyorum
anlamsız bı abartı ıcındeler mı?

MAYRI dedi ki...

Bence abartı içindeler. Normal gripten ölme ihtimali olanların daha fazla olduğu açıklanıyor doktorlar tarafından ve niçin normal grip aşısının teşvik edilmediğini merak ediyorlar. Bende merak ediyorum.

Birde şuna inanıyorum tecrübem nedeniyle. İki kere grip aşısı oldum. İlkinde zatürre başlangıcı geçirdim. İkincisinde de yine o kış çok hasta oldum.

Grip aşısını yapan kurum doktoruma sordum siz yaptırdınız mı diye. Hayır dedi. Peki bana niye yaptınız dedim. Güldü.

....
Bir kaç çeşit virüse karşı koruma alıyoruz ama vücut diğerlerine karşı açık ve zayıf oluyor. Bağışıklık azalıyor.

Ben kendi vücut direncimi tercih ediyorum.
Aşı yaptırmayacağım.

Benim oğlumda yaptırmak istemiyor.

CORTEYGRIF dedi ki...

Hello friend
just stop to say hello.
good night
ROSA
:)

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

off bide bu çıktı şimdi..üç günlük hayatı da bunlarla zehir ettiler millete ya

MAYRI dedi ki...

Hi Corteygrıf
I am glad to see your visit.
Good night rosa.
hug
<:))

herşeyden azıcık dedi ki...

Aynen katılıyorumda bize fikrimizi soran yok adamlar nasıl para kazanırız derdinde bir kaç gün sonra birinin oğlu bunun ticaretini yapmaya başlarsa hiç şaşırmayacağım:((

nalan dedi ki...

Sevgili Mayri,
Demişsin ya kimse bu ürünleri yemek istemez diye.
İşte dananın kuyruğu burada kopuyor.
Gdosuz ürün sahibi firma malımda gdo yoktur diye yazamayacak. Yani neyin içinde zehir var,hangisinin içinde yok bizim bilme şansımız olmayacak !
Malının üzerine helal gıda yazabilirsin, herhangi bir domuz ürünü yoktur diye yazabilirsin ama gdo yoktur diye yazamazsın.
çok büyük oyun bu çooook.
üstelik gdolu tohumun benim arazimdeki yerel ürünü dölleyip kısırlaştırmasından ve o arazide bir daha geleneksel tohumla üretim yapamamaktan bahsetmiyorum bile !!!!

MAYRI dedi ki...

Merhaba ♥eylulbahcesi♥
Kesinlikle insanları paronoyak yaptılar ya.
Onda var mı bunda var mı. Ne yapacağını şaşırıyor insan.

Biraz önce tv de bir Prf. açıkladı. Dökme yani kutulanmış mısır ithal mutlaka gdolu almayın. Ama koçanlı pazarda satılanlar yerli üretim onları kullanabilirsiniz diyor. Mısırözüyağı da ithal ürünle yapılıyor o da gdo lu ayçiçek yağı zaten zararlı.Damar tıkanıklığına neden oluyormuş. Kullanacağınız tek yağ zeytin yağı.

Ben zaten yıllardır ege yöresinin zeytinağını kullanıyorum. Her yemeğime, pastama, böreğime. Hiç katı yağ kullanmıyorum.
<:)

MAYRI dedi ki...

Haklısın herşeyden azıcık
Bunun altından da birilerinin akrabaları çıkabilir.

Sevgiler.
<:))

MAYRI dedi ki...

nalancım
Yazdıklarının hepsinde haklısın.
Yeter artık bu kadarı da olmaz.
Göz göre göre radyasyonlu çayları içirdiler millete...Yeter artık bu kadarı da olmaz.
<:(

Serpil dedi ki...

Paket üzerine GDO'lu ürün olup olmadığını yazma zorunluluğu olmadıkça herşeyin içinde olabilir maalesef :(( o kadar çok iç içe kullanılan yan ürün var ki, neyin ne olduğunu anlamamız mümkün değil. Protesto etsek, avazımız çıktığı kadar bağırsak da yedirecek , içirecekler bize :((((

Hiç yorum yok: