BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Kasım 2009 Çarşamba

BAYRAM HEDİYEM

Arkadaşlar kendi kendime bayram hediyesi aldım.

Geçen günlerde peyzajcılara taş almaya gittiğimi yazmıştım.
Orada ev içi ve ev dışı olmak üzere çeşit çeşit çiçekler vardı. Hatta birde köpek kulübesi boyanıyordu. Makinam yanımdaydı ama resim çekmek aklıma gelmedi.

Bu yılbaşı çiçeğini severim. Yılbaşı çiçeğinin kırmızısı, turuncu rengi ve bu renk vardı. Ben fuşya rengini aldım.


Aldığım gün çiçeklerin hemen hemen hepsi tomurcuk idi. Ama eve gelince sıcaktan dolayı açmaya başladılar. Serada fazla sıcaklık yoktu tabi.

Ben hepsi solmadan size bir göstereyim dedim. Üstten görünümü.

Çiçeklerin alttan görünümü.


Bu da alttan görünüm.


İşte böyle....

Herkese iyi akşamlar.

<:))


12 YORUM:
Damaris dedi ki...

HI MAYRI:
¡WOW! What a beautiful flower!!
I love flowers.
Thanks for share and for visiting my blog.
Hug from Puerto Rico,
Damaris

Nélia dedi ki...

Olá Mayri!

Muito bonita esta flor!
Também tenho uma planta como esta mas as minhas flores ainda não abriram.
Tenha uma boa semana

Nélia

MAYRI dedi ki...

Oi, Nélia
Eu amo esta flor. É por isso que eu comprei para myshelf.
Seu nome é Natal Cactus.
Tenha uma boa semana, também

Hayriye
<:))

MAYRI dedi ki...

Oi, Damaris
Eu adoro flores também
Seu nome é Cactos de Natal
Abraço e beijo

<:))

öykü dedi ki...

Rengı super
sımdıeden guzel bı bayram esıntısı gelmıs senın evıne Myrıcım sevgılerımle.

MAYRI dedi ki...

Günaydın Öykücüm
Bayram bana erken geldi.
Sevgilerimle.
<:))

herşeyden azıcık dedi ki...

Rengine bayıldım evine her daim böyle güzel renklerde huzur getirsin inşallah.

MAYRI dedi ki...

Merhaba Herşeyden Azıcık
Teşekkür ederim. İnşallah o huzur hepimize olsun.
Sevgiler.
<:))

Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,
Que linda! Aqui no Brasil chamamos de flor de maio.
Abraços.

MAYRI dedi ki...

Hi Elizabeth,

Flor de maio is nice name.(Mayıs çiçeği)
Hug

<:))

nalan dedi ki...

ne güzel açmış,bizde nasiplendik sağol
bayramın kutlu olsun

MAYRI dedi ki...

Merhaba Nalan hanım
Size de iyi bayramlar.
<:))

Hiç yorum yok: