BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

19 Kasım 2009 Perşembe

BREZİLYADAN ÖDÜLÜM VAR - 4



Esse selinho, muito bonitinho, a Gianete ganhou de um amigo, pois é o selo da amizade, e por sua vez me repassou. Fico muito feliz , amiga querida, por se lembrar de mim. Um grande abraço e continue a ser minha amiga. A regra é repassar a 10 pessoas.

Teresa
Maria José
Norma Villares
Rita
Marilene
Gislene
Diego Baldraco
Mayri
Mara
Ely

...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...

Selinho, very cute, the Gianete gained a friend, it is the seal of friendship, and in turn sent me. I am very happy, dear friend, for remembering me. A big hug and continue to be my friend. The rule is to pass to 10 people.


...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...

FELIZARTES - Elizabeth bize Arkadaşlık Ödülü göndermiş. Bizi tekrar hatırladığı için ona teşekkür ederim. Yaptığı işleri paylaşmayı seven Elizabeth Campinas , São Paulo , Brezilya'dan bir arkadaşımız.

Uzak ülkelerden hiç tanımadığımız bir kişiye yakınlık hissedebiliyor insan. Bir sürü blogu geziyorum ama birkaç bloğun yeri gerçekten başka.

Bende Elizabeth'i kucaklıyorum ve arkadaşım olmaya devam etmesini diliyorum.

Kural olarak bu ödülü on kişiye vermem gerekiyor. Bunun içinde beni izleyen Dünyamdaki Renklerden on kişinin adını yazıyorum.


adadeniz
closelyfashion.blogspot.com


Arkadaşlar bu ödülü alıp almamakta serbestsiniz. Dilediğinizi yapabilirsiniz.

Kimseyi etki altında bırakmamak için bloglarına gidip not koymayacağım. Gelip bu sayfaya baktıklarında haberdar olacaklar.

Hepinize teşekkür ediyorum. İyi bir akşam diliyorum.

Yıldızınız bol olsun...



Sevgilerimle,

(*:*)


<:))

5 YORUM:


CORTEYGRIF dedi ki...
HI MARY congrats for the friends awards. Im really happy to see your scarf,when you made it! Happy day kiss ROSA
MAYRI dedi ki...
Hi, Rosa Thank yyyyyyoooooouuuuuuuuuuuuuuuu my friend. 
Hug (*:*) <:))
Moonish (moonsun) dedi ki...
Tebrik ederim Mayricim :)) Mazeretlerim vardi gelemedim :)) ama destegini hissetmek gercekten cok guzeldi :) Yorumlarinla hep kalbimin bir kosesindeydin bilmeni isterim :)) Sana Miami'den kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum :))
ada ve deniz dedi ki...
teşekkürler
D e s e o dedi ki...
Mayricim tekrar tekrar tebrik ederim.. :))

Hiç yorum yok: