BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

17 Ağustos 2009 Pazartesi

17 AĞUSTOS 1999 - MARANGOZ ADNAN


On yıl koskoca on yıl geçti....

İnsanın kafasından geçen pek çok düşünce oluyor yazmak istediği; ihmal, korku, çaresizlik, umut,bekleyiş, arayış, umutsuzluk, ölüm, yardım, koşuşturanlar, üzüntü, sevinç, açlık, yokluk, doğal afet...... daha uzar gider.

Sonra keşkelerimiz var..... hiç olmaması gereken.

Ve daha .....................

Bizim de bir arakadaşımız vardı.

Marangoz Adnan

Bankada marangozluk işlerimizi yapar gerektiğinde evimizdeki işlerimiz için yardım istediğimizde koşar yardım ederdi.

Benim evimde tadilat vardı. Biz de eşimin annesinde kalıyorduk.

Depremden önceki cuma bir iki ufak tefek marangozluk işi için Adnan gel hafta sonu onları yap da şu tadilatı bir an önce bitirelim demiştim. O da abla hafta sonu bir işim var. Dönünce yaparım demişti.

Meğer Adnan eşini, kızını ve oğlunu alıp hafta sonu Yalova'ya düğüne gitmiş.

O gece düğünü yapmışlar. Gelini yolcu etmişler............................. Tam 28 akrabası ile birlikte sonsuzluğa geçtiler.
..........................................

Bir başka arkadaşımızın kızı ile iki küçük kuzeni cep telefonu ışığının yardımıyla bir başka binanın altından sağ çıktılar...

Üzüntü ve sevinç yan yana....

Bir daha böylesi acı bir olay ve duyguları yaşamamayı temenni ederim.

Öncelikle bu acı tecrübeyi birebir yaşayan insanlara ve herkese sağlık, sabır ve huzur diliyorum.

Saygılarımla

Hiç yorum yok: