BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

15 Ağustos 2009 Cumartesi

TATİL ANILARI-4 SİZİ HİÇ ÇIYAN SOKTU MU?


Beni soktu arkadaşlar.

Tatilde bir gece ansızın kulağımın arkasında bir acı ile uyandım.
Sanki bir iğne batmış ve o kısımdan bir parça kopmuş gibi hissettim.

Kalkıp ışıkları yaktım.

Elimi kulağımın acı hissettiğim bölgesine sürdüm kan var mı? diye.
Kan yoktu.


Ama canım hala yanıyordu.

Herhalde yastığın içinde iğne veya bir çeşit sivri bir şey var dedim kendi kendime.
Bir önceki gecede hafif bir batma hissetmiştim. O gecede yastığı elimle yoklamıştım. Elime bir şey gelmemişti.

Tekrar yastığı elimle yokladım biraz sertçe bir şey bulabilmek amacıyla. Yine elime bir şey gelmedi.Yastığımı ters çevirmemle birlikte o kızıl kahverengi yaratığı gördüm. O kadar hızlı hareket ediyordu ki anında yastığın diğer tarafına saklandı.

Aman beni bu şey soktu dedim. Kulağımda yanma başlamıştı.

Alerjik bir geçmişim de var.


Saat sabaha karşı üç.

Yavaşça eşime seslendim. Eşim yarı uyur yarı uyanık gözünü açtı. Ne oldu? diye sordu. Kalk! Beni bir şey soktu kalk dedim. Aynı anda odada oğlum da var iyi ki onu sokmadı diye düşünüyorum. Eşim hemen yattığı yerden doğruldu. Beni sokan hayvanı görmek istedi.
Yastığı çevirdim yok.

Eşim bana dediki hani yok bir şey burda. Gözümü yastıktan hiç ayırmadım nereye kaçar bu dedim. Meğer yastık kılıfının içine girmiş.

Kimbilir kaç gündür oradaydı.

Çok ayaklı 5 cm civarında uzunca bir şey. Bu kırkayak olmalı dedik. (eve dönünce nette araştırdım çıyanmış) Eşimin amca oğlunun eşi hemşire onu kaldırdık. Durumu anlattım. Yastığın içindekini gösterdim.




Kılıfın içinden dışarı bahçeye attık hayvanı bir kaçışı var görecektiniz. Teyzemiz bağırıyor öldürün onu çocukları da sokmasın. Bu arada o da uyanmış seslere. Tabi biz hayvanı üç terlik darbesi ile öldürdük.

Seval hemşireolan yakınımız yanımda alerji iğnesi var ama alerjik geçmişin olduğu için doktor görmeli deyince yola düştük. Turgutreisin çarşısına 5-10 dk arasında indik. Özel bir polikliniğe girdik. Çünkü oralarda hastane yok. En yakın devlet hastanesi Bodrumda 20-30 dk uzaklıkta.



Saldık çayıra mevlam kayıra....

Eğer çok zehirli bir şey beni soksaydı şimdiye çoktan coffinimi şeçmiş olurlardı. Bana bu malum olmuş herhalde coffin yazısını yazmışım. Vasiyet gibi...

Efenim irmik helvası bol fıstıklı ve çikolata taneli lütfennnnn...

Neyse efendim bizden önce bir bebek getirmişler. Doktor gözlerini ovuştura ovuştura geldi önce ona baktı. Onları gönderdi.


Sonra bize döndü. Saat 03.30. Tedaviyede beş-on dakika içinde başlandı.

Kulağımın çevresinde kırmızı bir halka oluşmuştu. Kulak içim bile zonkluyordu. Ne marifetli bir hayvanmış....


Ex hayvancağızı gösterdik. O da sanırım daha önce hiç çıyan görmemiş. Yorum yapmadı. (Loriket de onu ısıran örümceğin resmini götürmüştü doktoruna.)


Hemşireye bölgeye soğuk kompres ve x iğnesi yapmasını söyledi. Yakınımız olan hemşire müdahale etti. Doktor bey şu şu ilaçları karıştırıp serumla versek daha iyi olmaz mı dedi de. Daha iyi bir tedavi almamı sağladı. Kendisine buradan teşekkür ediyorum.

Birkaç saat serumla haşır neşir oldum. İşlem tamam.
Hala o bölgede küçük bir şişlik var. Bir cildiyeciye göstermem gerekecek.
İşte arkadaşlar insan gerçekten tedirgin oluyor.

Ya çocukların başına gelseydi ve biz farketmeseydik. Huysuzluk yapıyor gecenin o saatinde deseydik.

Uyku tatlı çünkü.
Benim o tantanama evde sadece bir kişi kendiliğinden kalktı. İkisini ben kaldırdım.Çocuklar uyanmadı bile. Gerçi bizde fazla gürültü yapmadık.

Umarım ne azı ne çoğu kimsenin başına gelmez.

Bizim ilk işimiz evi ve bahçeyi ilaçlatmak oldu. Zirai ilaç satan yetkili bir bey geldi 60 TL ye bu işi yaptı.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın...

Mayri
<:))



11 YORUM:
lori dedi ki...

ANAAAMMM , cok gecmis olsun.
zehirli mi acep ciyan denen meymenetsiz. zehirli olmasa da gorunumu yeter zaten. burda da var o veletlerden. iyi olmana sevindim Mayri. yastik kilifina saklanmis serefsiz yaa. oyy cook gecmis olsun.

öykü dedi ki...

Offf cok korkunc:(
Buyuk gecmıs olsun
Tatıl yerlerınde en cok korktugum seydır bocek aılesınden hangısı olursa olsun ödum kopar
bı de boylesı :( cıddı soyluyorum okurken ve resmıne bakarken burda gerıldım
Cok buyuk gecmıs olsun

mayri dedi ki...

tesekkurler
loriciğim ve öykücüğüm
geldi ve geçti
umarım kimsenin başına gelmez
sevgiler...

absalom dedi ki...

geçmiş olsun...

valla sokmayı bırak ben gerçek olduğunu bile bilmiyodum mayri..

hani küçükken sarıçiyan felan derdik aşık olduğumuz kızlara o kadar :))

demek o,
buymuş :))


dikkat ediniz.

mayri dedi ki...

teşekkürler absalom

valla benimde hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey olacağı <:S

artık bi süre yastıkları pataklıyarak uyuyacağım o kadar <:))

sizde kendinize dikkat edin

ebrulikedi dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun.yorumunuza yeni cevap verebiliyorum.kusura bakmayın.yeni döndüm tatilden.
kumanda panelinde yerleşim var.oraya girdiğinizde sayfa öğelerinde gadget ekle var.oraya girdiğinizde etiketlere tıklayınca ekleyebilirsiniz.kaydete basılacak en son.resim,yazı ekleyebilirsiniz sayfanıza.orayı kurcalayınca öğreniliyor.ben de kurcalayark öğrendim.çoğu şeyi de bilmiyorum hala.
şablonu da blogger templates diye bir siteden indirdim.bir sürü şablon var orda.kolay gelsin.umarım yardımcı olabilmişimdir.

nalan dedi ki...

Canim;gecmis olsun.
sana ugrayamadimdi,bu gece firsat vardi her yazina soylenecek cok sey var ama ingilizce ogrenemezken turkceyi de mi unutuyorum ne:)))
saka tabii yazamiyorum nedense ,sadece okuyorum Depreme hic dokunmayayim yaram biraz kabuklanir gibi oldu on yilda ,kanayabilir...
Bodruma gelince,baktim baktim resimlere...gecen yaz oraya ugramak kismet olmustu hatirladim ve kucuk Amerika diye bize yutturduklari hap aci be;biz Amerikaya kucuk Turkiye demeliyiz...
fazlasi var eksigi yok
(cok ozlemisim ben ulkemi demek ki)

mayri dedi ki...

teşekkür ederim ebrulikedi
umarım tatiliniz iyi geçmiş ve dinlenmişsinizdir.

mayri dedi ki...

Nalan hanım teşekkür ederim

Kızınız iyileşsinde nasılsa dönersiniz.
Sayılı günler için oradasınız.

Bende yurtdışında iken her geçen uçağa bakardım. Bende şu uçakta olsaydım diye. Sanki hepsi Türkiye ye gdiyormuş gibi.

Bizlere oralardan aktardığınız değişik bilgi ve resimler için teşekkürler. Büyüterek iyice inceliyorum valla.

Esen kaın.

ssbb dedi ki...

geçer

mayri dedi ki...

teşekkür ederim
ssbb

Hiç yorum yok: