BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

22 Ağustos 2009 Cumartesi

KUMAŞ BOYAMALARIM - 1


Bu peçeteliği annem yaptı. Kendisi eski terzilerden.
Bir ara ünlü modaevlerinden bazılarında da çalıştı.
Birkaç yıldır da mefruşat, patchwork-kırkyama, kumaş boyama kurslarına da gidiyor. Şimdilerde vertiko rahatsızlığı ile boğuşuyor. Eski gibi aktif olmasını engelliyor bu rahatsızlık.
Annemin yaptığı bende resmi olan işlerini de yayınlayacağım.

Bu kumaş (krinkıl) üstüne tülbent aplike işini 2002 de yaptım.

Kenarlarında ise boncuk boya ve altın yaldız kullandım. Ya da boya tamamlama yapılabilirdi.



Bu bohça kenarında küçük bir desende tonlama uyguladım. İlk işlerimden biri.


Bohça kenarındaki dikiş izi görünmesin diye üstüne lame pırıltı uyguladım.



Bu kumaş Rize bezi.
Aslında kumaş düz renk değil krem ama fotoğrafta çıkmadı. Yol yol açıklı koyulu.
Ordulu bir iş arkadaşım kenarlarına dantel yaparak hediye etmişti.
Bende üstüne sadece altın yaldızla desen çalıştım.
Arkadaşım ellerine sağlık.


Kumaşın iki tarafında da aynı iş var.



Bu örtüyü de gittiğim kursta kermesten hazır olarak almıştım. Yaptığım ilk kumaş boyama. 2002
İkinci parçası hala boyasız. Tembelliğimden ya da şöyle diyeyim. Sürekli birden fazla işe bulaşmam nedeniyle onu boyamaya sıra gelmedi.
Bana göre, benim el emeğim en güzel işten daha değerlidir.
Ben böyle düşünüyorum.
Ya siz...

***************************************************************************

Haydi hanımlar boş durmayalım. Bir şeyler üretelim.
Hem kendimize hem çocuklarımıza/torunlarınıza...

Ben yaptıklarımı kullanamıyorum. Genelde oğlum için saklıyorum...

Kurslara kayıtlar Eylül ayı ile birlikte başlayacak.
Kayıtları kaçırmayın. Kurslar hemen doluyor haberiniz olsun.
Gönlünüzden sevgi, yüzünüzden gülümseme eksik olmasın...



Esen kalın,

<:))



2 YORUM:
lori dedi ki...

harikalar ellerine saglik.. ben bu kadar becerikli olamam bu konuda asla sanmiyorum.

mayri dedi ki...

yok loricim
acemilik işleri benimkiler

Hiç yorum yok: