BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

29 Ağustos 2009 Cumartesi

SEVİYORUM İŞTE VAR MI DİYECEĞİN

Yağmur olsan toprağınım
Rüzgar olsan yaprağınım
Irmak olsan bir dalınım
Seviyorum işte var mı diyeceğin
Sen baharsan mevsim benim
Sen muratsan yeşil benim
Sen mızrapsan name benim
Seviyorum işte var mı diyeceğin
Derya olsan alem benim
Nefes olsan neyzen benim
Gönül olsan sevda benim
Seviyorum işte var mı diyeceğin (*)




Dili doğrulardan

Bakışları sevgiden

Elleri şefkatten

Duyguları iyilikten...

Gönlü güzelden


yana olanlara


Bir demet çikolata benden.


Çileği kim sevmezki ... hele böylesini.

Atlı karınca dönüyor dönüyor. Bi ısırık alır mıydınız?



Mmm yerim ben bu dünyayı...


Böyle tatlı bir meleğiniz olsun istemez miydiniz?

Would you like to drink a cup of chocolate?

Bir fincan çikolata alır mıydınız?

Chocolateman
Çikolata adam

Oynasak da mı yesek? Oynamadan mı yesek?


Bir sepet çilek.


Bayram için hangisini tercih edersiniz?

Yuvarlak bir kutu mu?


Yoksa kare mi?

Yoksa mermer dokulu mu?


Ben bunu rica edeyim...


Deniz kabuklarına bayılırımmmmm.

Küt..

Düştüm bayıldım.

İllaki güllü mü olsun?

Mmm gelin adayları bu sizin için olabilir mi?

Damat adaylarına duyurulur.
Veya
Damlalı mı?
Seçim sizin.

Sevgilerimle...


<:))



* Seviyorum işte var mı diyeceğin
Nette araştırdım ama şarkının kime ait olduğunu bulamadım.
Bilen varsa bildirsin.

Hiç yorum yok: