BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

28 Ağustos 2009 Cuma

ANNEMİN BANA YAPTIĞI EL İŞLERİ


Daha önce bir yazımda bahsettiğim gibi annemde el işleri yapıyor.

Halk Eğitimin kurslarına gidiyor.

Annem akşam kız sanat okulunda okumuş böyle olunca dikiş nakış gibi konularda eli daha yatkın.

Aşağıdaki kumaş boyamayı kıl tela üstüne yapmıştır. Örtünün kenarlarındaki iğne oyalarını da bu kumaştaki boyaların renklerine göre bir ahbabına yaptırmıştır.

Bu tür el işlerinde hazır kenar süsü asla kullanmaz.

Takımın parçalarından örnekler aşağıdadır.
Ben bu takımı bayramdan bayrama kullanıyorum. Sonra kaldırıyorum.







Bu ahşabı da ekmeklik olarak yapmıştır. Hardal rengi üstüne fırça ile kahverengi eskitme yapılmış.

Üstündeki one-stroke işi kurs öğretmeni tarafından yapılmıştır.



Bu parçada evde diğer işlerinden kalan parçalardan makinada yaptığı bir kırkyama örtü.



Şimdilik bu kadar...

<:))







7 YORUM:
Karen Hanim dedi ki...

Çok çok güzel oldu!

neduk dedi ki...

Hani türküde der ya Mayri'ciğim,
''Sen git de ablan gelsin yaylalar.....''
Neredeyse ''sen git de annen gelsin'' diyeceğim.Anneye bir blog gerek bence:)))
Hepsi çok güzel.

mayri dedi ki...

Karen hanım
Teşekkür ederim ziyaretiniz için.
Scrapbooking benim de ilgimi çekiyor.
Blogunuzu izlemeye alıp inceleyeceğim.
Hoşçakalın..

mayri dedi ki...

Nedret hanım
Ben burda kalayım ki
Annemi de getireyim.
Ona da bir blog açalım.
Bu bende olanla ne ki
Onun asıl yaptıklarını çekeceğim
İstanbula gidince...
Sevgiler

nalan dedi ki...

Hakikaten o kadar güzel parçalar anca bayramdan bayrama serilir:) o peçeteleri de nasıl kullanır ki insan, düşünsenize üzerinin leke olduğunu :)
ellerine sağlık annenizin.

mayri dedi ki...

Teşekkür ederim Nalan hanım.
Bende kullanmaya kıyamıyorum.
sevgiler.
<:))

nesrin adınır dedi ki...

BABAANNE NESRİN Dediki övgü dolu sözlerinize gecikmeli ,olarak teşekürler ben 7 senedir halk eğtim lerdeyim hem öğreniyorum hem öğretiyorum öğrenmenin kendini yetiştirmenin YAŞI yok. Ben hayriyenin istanbula gelmesini yaptığım işlerin resimlerini çekip bana bir blok açmasını bekliyorum
bende el sanatlarına gönül verenlere sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok: