BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

31 Ağustos 2009 Pazartesi

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-13

AHŞAP BOYAMA , ŞÜKUFE ve ALÜMİNYUM FOLYO ÇALIŞMALARIM

Eski Osmanlı El Sanatlarından Şükufe çalışması. 2007 de yapmıştım.


Aherli karton üzerine desen çizilip, beyaz guaj boya ile önce desen boyanıyor. Sonra renklendiriliyor. Üç tane değişik desen çalışmıştım. Talep olunca birini sergi sırasında sattım.




Bu alüminyum folyo çalışması da anneme ait. Bana geldiğinde hediye olarak getirmişti.


Bu kitap şeklindeki kutuda resim çatlatma uygulamıştım. 2003 de yaptım.


Esen kalın.

<:))


2 YORUM:
bucera dedi ki...

Yetenek aileden geliyor demek :)

mayri dedi ki...

Teşekkür ederim.
Sanırım ailede böyle işlerle ilgilenen
olunca insan otomatikman kendini içinde buluyor.
Babamda resim yaparmış ama ben görmedim.

Sevgiler.

<:))

Hiç yorum yok: