BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Ağustos 2009 Salı

TATİL ANILARI-5 BODRUM BODRUM-3


Yaz tatilinin son kırıntıları...


Turgutreiste gün batımı.



http://www.vandasanat.blogspot.com/ dan güzel ayakkabılar. Çiçek ve kurdalelerle dizayn edilmiş. Diğer resimleri müsaade alamadığım için yayınlayamıyorum.



Muğla Üniversitesi’nin Bodrum’daki Güzel Sanatlar Fakültesi’nde Dekan Yardımcısı ve Resim Bölümü Başkanı Ayla Eriş hocamın Göltürkbükü'ndeki sergisini gezdik. Çok güzel resimler vardı . Görülmeye değer. Nü'lere bayıldım.


Bu resimleri Özel Bodrum Hastanesinin sitesinden aldım.



http://www.dalyancı.com/ Engin Dayancı'nın cam ve seramik eserleri çok güzel. Yandaki siteden görülebilir.


Göltürkbükü'nden nazarlıklar.



Turgutreisin akşamları açılan el sanatları çarşısından resimler.

Su kabaklarından yapılan lambalar.


Çok hoş çalışmalar vardı. Beyaz kuğuya bir bakın...

Yine su kabakları farkı çalışmalar.


Turgutreis pazarından.
Nalan hanım bizim pazarların olmazsa olmazları ''don''lar.

Üstüne penye verelim mi abi

Seramik tabaklar, bardak altlıkları.


Bir dükkanın önünde yerdeki çimentoya gömülmüş boncuklar.


http://www.miniartbodrum.com/ dan sulu boyalar.



Seramik nihale.



Dekoratif lambalar.

Çeşitli ev süsleri.

Rüzgar sörfü heykeli. Ortakent yol ayrımında.

Bizim çocuklar Bodrum yollarında.

Gidilmesi, görülmesi, gezilmesi ve önem verilerek korunması gereken yerlerimiz.

Ormanlarımıza, denizimize, sularımıza sahip çıkalım.

Onlar bizim gelecek kuşaklarımıza borcumuz...

<:)))



2 YORUM:
öykü dedi ki...

Ordan bıze bu esıntılerı tasımıs oldun
cok guzel karelerle..
tsk edıyrouz
sevgılı mayri

mayri dedi ki...

Teşekürler öykücüm
Çok resim çektim. Bazı kşilerden resimleri yayınlamak için izin alamadım. Site adreslerini verdim.
sevgiler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizi tanımıyorum..vandasanat'in sayfasini gezme haziriligi icerisindeyken blog'unuzla karsilastim..Bu tatsiz kis gununde simsicak Bodrum sokaklarina - koylarina goturdunuz beni..tesekkurler
Nur

MAYRI dedi ki...

Merhaba Nur
Ben teşekkür ederim... Durup benim sayfamda mola verdiğin için...
Sevgiler
<:))