BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

9 Eylül 2009 Çarşamba

09 09 2009 09 09



09.09.2009 da güzel istanbul bir doğal felaketle karşı karşıya kaldı. Aşırı yağış nedeniyle bazı bölgelerde sel meydana geldi. Şu ana kadar 30 kişi kaybettik. Ailelerine başsağlığı diliyorum. Allah sabır versin.

Hele hele servis adı verilen kapalı bir kamyonetin arkasında sel nedeniyle dışarı çıkamayıp vefat eden 7 bayanın acısına nasıl katlanılır bilemiyorum.

Ey Devletim millet cahilse sen uyar, Ey milletim devlet cahilse sen uyar.

Bu kadar da göz göre göre ölüm olmaz. İnsan hayatı bu kadar ucuz olmamalı.

İstanbul boğazının uydudan görülen bu resiminde ne kadar az yeşil alan kaldığı görülüyor. Son kalan yeşil alanları da 3. köprüye kurban etmeyin.


İşte bu resimde Çanakkale Boğazı. Yeşil alanlar bir avuç içi kadar. Hangimize yetecek. Çoluğumuz çocuğumuz bu kadarını da mı göremeyecek.

Esen kalın.


<:((



7 YORUM:

a. gizem dedi ki...
gerçekten bir şekilde bu tür olayların önüne gecilmeli... altyapı vs olmazsa gelecekte olacaklar konusunda gercekten korkuyorum :(
herşeyden azıcık dedi ki...
Bence bu daha iyi günlerimiz o yok olan yeşillikler buna sebep ve yok olmaya devam ediyorlar Allah beterinden korusun:((
meltem dedi ki...
bugün bütün blogerlar üzgün ve isyankar ben de aynı duyguları paylaştım bugün kü yazımda ağzına sağlık!!
neduk dedi ki...
Daha duur.Yarın daha da beteri yağacakmış.İyice göz göre göre neler olacak bakalım.Hem deprem hem tsunami olsa ne olacak bu insanların hâli?
öykü dedi ki...
aynı uzuntulerı paylasıyor ve elımızde varolanları artık daha bılıncle korumayı daha bılınclı olmayı dılıyorum...
=^..^= dedi ki...
Mayri'ciğim merhaba ne kadar içten, ne kadar duygulu dile getirmişsin.. hepimizin başı sağolsun, hepimize geçmiş olsun.. çok kötü bir felaket yaşadık, Allah bir daha göstermesin... :( ben de bloğum da bişeyler yazdım ama inan senin yazdıklarından çok etkilendim yüreğine sağlık..
mayri dedi ki...
Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim. <:)

Hiç yorum yok: