BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

18 Eylül 2009 Cuma

GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM - 6 PEÇETE HALKASI



Peçete halkasını yapmak için küçük su şişesinin kapak açıldıktan sonra geride şişenin boynunda kalan kısmını kullandım.

O halkayı şişenin boynundan çıkarttım. Halkanın kenarlarında kapaktan koparken oluşan pütürleri temizledim. İp olarak simli mavi merserize ip kullandım.

Bir sıra tığla sık iğne yaptım.

Sık iğneyi tamamladıktan sonra üç zincir çektim. Tığa iki kere ip dolayıp ikili trabzan çektim.

Aynı deliğe bazen ikili trabzan bazen üçlü trabzan yaptım.

Bu şekilde yapınca yaptığım iş marullandı.

Bu şekilde bitene kadar devam ettim.

Tüm sırayı tamamladım. Bu yeni yaptığım işte mavi ip kullandım.

Bu işte de pembe ip kullanmıştım. Üstüne inci diktim.
Beş kiloluk su şişelerinin halkasını da
KUŞLARA YEM VE SU - GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM -1 ve
SÜT İÇELİM SÜT İÇİRELİM - GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM-... projelerinin duvara ya da dala asılacak kısımlarında kullanmıştım.

İşte böyle arkadaşlar.

Kolay gelsin herkese.

Sevgiler.

<:))


12 YORUM:
GIULIA ABBATE dedi ki...

i i am giulia an italian blogghina...the name of my blog is http://cristallidilucebygiulia
.blogspot.com/ i like so much your creations crochet grey..i wuold try to do it..you could give me instructions?
i add your link in my blog.....
kiss giulia

sermoon dedi ki...

bayiliyorum el isi olan insanlara..keske elimden gelsede yapabilsem :(
elinize saglik ne guzel olmus

mayri dedi ki...

hi giulia,
Thanks for your visit. I am glad that you add my link your blog. I've taken new photos about my grey crochet (napkin ring). It ıs very easy to do. I am going to give napkin ring instroction at this page PEÇETE HALKASI - GERİ DÖNÜŞÜM PROJESİ - 6

kiss mayri

<:))

mayri dedi ki...

Merhaba Sermoon.
İnanın çok zor değil.
Bende basit şeyleri yapmaya çalışıyorum.
Teşekkür ederim.
<:)

sesiber dedi ki...

Merakla indirdim sayfayı aşağıya doğru. Harika bir geri dönüşüm olmuş, ellerine sağlık.

mayri dedi ki...

Teşekkür ederim Sesiber
Kullanışlı bir halka başka şeylerde yapılabilir.
Etrafı kalın iple tığlanırsa birkaçtanesinden nihalede olabilir.
<:))

absalom dedi ki...

hahahaaa.
mayri...

benim bunları yaptığımı düşünsene :))

evrim teorisi değişir kuran çarpsın...
darwin kalkar mezarından...

ama şahane görünüyo uzaktan.

:)

mayri dedi ki...

evet
senin yaptığını düşünemiyorum
kendimizi ne kurana çarptıralım
ne de mezarından kalkan olsun
ben korkarım


ben kalkanı masada rakının yanında
üç beş güzel insanın sohbetiyle isterim

<:) ben de bu işlerin ucunda kıyısında dolanıp duruyorum...

GIULIA ABBATE dedi ki...

thak's so much now i try to do it!!!!kissss
giulia

mayri dedi ki...

Thanks from me, Giulia
By now
Mayri

japon çekirdeği dedi ki...

çok yaratıcınız tebrik ederim. kesinlikle bayıldım. sanırım takıda yapıyosunuz. bende kursa gitmiştim geçen sene bu sene okulum dolayısıyla gidemicem. yaptıklarımı bir ara gönderebilrim isterseniz. belki fikir verirsiniz. çok mutlu olurum :))

sevgiler
ebru

mayri dedi ki...

Sevgili Japon çekirdeği
Güzel yorumların için teşekkür ederim.
Bir ara yogun takı yapmıştım. Bu sene de yine takı kursuna başladım. Elbette yaptıklarını gönderebilirsin. Hocamın da fikrini alır sana memnuniyetle bildiririm.

Okulunda da başarılar dilerim

Sevgilerimle.

<:))

Hiç yorum yok: