BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

28 Eylül 2009 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM -7 BURGER KUTUSU





Çok sık olmamakla birlikte bazen ayda bazen iki ayda bir analı oğullu yediğimiz burgerlere ait kutucukları saklıyorum.



Onları kenarlarından makasla kolayca kesiyorum. Köpük olduğu için zor olmuyor.








Piknikte, evde ve kursta kase gibi kullanıyorum.

*Kuruyemiş,

*Kalemtraşla açtığım kalemlerin küllüklerini

koyuyorum.





Ayrıca

*Masa üstünde ataş, iğne vb. şeyler içine konularak,

*Bir tanesine küçük bir delik açılır ve iki yüz birbirine kenarlarından yapıştırılıp kumbara gibi

kullanılabilir.


Bunlar benim aklıma gelenler.
Sanırım daha pek çok şekilde kullanım yolu akla gelebilir.

Benden bu günlük bu kadar.

Esen kalın.
<:))

10 YORUM:

Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,

Passei para deixar um abraço.

mayri dedi ki...

Olá Elizabeth,
Obrigado pela sua visita.
Beijo
<:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

alemsin kız :) ben boya tabağı yapıyorum bunlardan

mayri dedi ki...

Edacım
Bizde bazen boya için kullanıyorduk.
Ancak hocamız Tülay hanım dediki onları kullanırsanız boyanızın yarısı boşa gider.
Delik delik ya boyalar içeri kaçarmış o deliklerden.
<:))

*kelebek* dedi ki...

selam ..çiçeklere bittim ..çizmeliler de harika ..oğlunun ev içinde ateş yakma isteği öyle tanıdık geldi ki benimde 10 yaşında bir oğluşum var lavaboda kibritle gazete yakıyoruz tepsinin içine topraktan fırın yapıyoruz ...

Adsız dedi ki...

Selam kelebek
Benimde çizmedeki çiçekler favorim.
Aynen benim oğlum gibi ama şimdi büyüdü lise sonda bu tür şeylere vakti kalmadı sınava hazırlanmaya başladılar.
Allah sınava hazırlananlara yardım etsin.
<:)) Mayri

demet dedi ki...

kolay gelsin mayri...sevgiyle kal...

mayri dedi ki...

Teşekkürler demet hanım
Sevgilerimle..

<:))

nazardeymesin07 dedi ki...

Selam aşağıdaki çiçeklere bayıldım harika görünüyorlar...Ayrıca değerlendirmeleriniz çok güzel..

mayri dedi ki...

merhaba nazardeymesin07

Ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim.

<:))


Hiç yorum yok: