BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

15 Eylül 2009 Salı

ELMA ŞEKERİM




Çocukluğumun tatlılarından elma şekeri ben görmeyeli ne hallere girmiş.



Karamelli ve ekstra renkli şekerli.





Gecenin üçünde nereden geldi aklına demeyin. Uyku tutmadı resimleri tararken rast geliverdim.



Mmmm Karamelli, çikolatalı, bademli....



Hepsi ayrı bir güzel. Ayrı bir tat.





Acaba açık şekerci var mıdır bu saatte... <:)) 


 Neyse Allahtan bayram geldi geliyor. Kapıyı çalmak üzere... 


 Hepinize iyi günler. 


 Ağız tadınız yerinde olsun. 


 <:D 


Not1: Resimler netten alıntıdır. 
Not2: Bulunduğunuz yerler de bu tür elma şekeri yapan var mı?


* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...
bende isterim, bir adam bunlarla köşe oldu canım haydi ben yatar sabah oldu mucx
nalan dedi ki...
ilahi mayri! en alttaki resimde olanlar hangi dükkanda varmış? bari hayrına onu öğrenseydik yahu :) olmaz ki şimdi...
mayri dedi ki...
Valla normal elma şekerinden ben bu yaz bi tane yedim.Yıllar sonra... Ama bunlar nefis... Ünlü pastaneler yapsaya da yesek. Ben bunu önereceğim birkaçına vallahi. İnşallah iyi uyumuşundur. mucks
mayri dedi ki...
Nalan hanım En alttaki resim yurdışındandı. Diğerleri büyük ihtimalle istanbuldan. <:))
nalan dedi ki...
ben de gittim hangisini seçtim. neyse yukarıdakileri de bulsak fit olucaz artık :)
mayri dedi ki...
Nalan hanımcım arkadaşlara duyuracağım nerde varsa getirtiriz valla. Bulunan yerleri duyururum.<:))
demet dedi ki...
MAYRİ şekerler çok süperdii valla çocukluğumu yaşadım yeniden...hayırlı bayramlar diliyorum...
mayri dedi ki...
Geçmiş bayramın kutlu olsun. Bloglardaki arızadan yorumlara giremedim bir türlü. Sevgiler.
Sagır Kedi dedi ki...
Taa ne zamandan yazmışsın ben şimdi görüyorum ya:))O kadar güzeller ki çok severim elma şekerini..Agzım yapış yapış olmadan yiyemem ki bunları mutlaka yanaklarım da şekerlenir:))
mayri dedi ki...
Zevki orada sağır kedi ağzımızın yanaklarımızın kırmızı ve yapış yapış olması 
Sevgiler <:))

Hiç yorum yok: