BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

10 Eylül 2009 Perşembe

GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM -4 CD KABI


Cd kabı boşalınca ne yaparım diye bir araştırdım. Nette çeşitli şekillerde kullanıldığını gördüm. Diğerlerini aşağıda vereceğim ama önce benim yaptığımı görün.



Bu küpeliği yaptım.


Cd' leri korusun diye cd lerin üstüne konan şeffaf kısmın kenarlarına önce havya ile delikler açtım. Alt kısma one stroke çiçek yaptım. Sonra ortadaki dikmeye siyah makrome ipi sardım. En üst kısma beyaz kendi sünger parçasını, onun üstüne de etrafına delik açtığımız şeffaf parçayı ve onun üstüne de açık kalan orta kısma küçük mavi bir kaplumbağa yapıştırdım. Diğer çektiğim resimler güzel çıkmadı. Yaptığım projeyi bir başkasına verdiğim için tekrar resim alamadım. Tek parça ile idare edeceğiz artık.

Neyse nette bulduğum diğer faydalı projeler sırasıyla şunlar:
1. Mumluk
Beş cd kabını yapıştırarak bu güzel mumluk yapılmış. İç kısımlarına da resim konmuş.
2. Beslenme kabı
Ortası delik hamburger ekmeği bulmak lazım önce. Ama o ortadaki kısmı keserek de kullanılabiliriz.
3. Tuvalet kağıtlık.
Oldukça kullanışlı görünüyor. Dış kısmı boyanarak, kumaş kaplayarak farklı bir şekilde dizayn edilirse daha güzel olur.
4. Kurdalelik
Özellikle kurdale nakışı yapanlar için kullanışlı. Üç ya da dört tane kurdale rulosu sığabilir içine.
http://www.instructables.com/
Bunların dışında içine çiçek diken olmuş, kurdale yerine kablo koyan var, tuvalet kağıtlığına yandan kağıt boyu kadar delik açıp altından duvara monte etmiş kağıdını da aşağı sallandıran var.

Dikiş kutusu gibi makaralar falan da içine konup saklanabilir. Ayrıca dantel örenler de dantel yumaklarını içine koyabilirler. Çok kullanışlı olur.

Rahmetli ananem 80 li yıllarda altı çıkan plastik gazoz şişesinden dantel yumağı kabı yapmıştı. Bende hala iki tane var. Yarın onu resimleyip görüşlerinize sunayım.

İşte böyle.

Belki birilerinin aklına daha değişik fikir gelir.

Haydi kolay gelsin.

Esen kalın.




<:))


7 YORUM:

Elizabeth dedi ki...
OLá Mayri, Good idea. Um abraço.
fgyapar dedi ki...
çok beğendim,ellerinize sağlık.
mayri dedi ki...
Teşekkür ederim. İnşallah daha iyi işlerde buluşmak dileği ile. Sevgiler. <:))
mayri dedi ki...
Bom dia, Elizabeth Obrigado por visitar meus melhores desejos para você mayri <:))
meltem dedi ki...
NE KADAR YARATICI YA! ŞU KÜPELİK FİKRİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ, HER KADINA LAZIM SANIRIM:) ELLERİNE SAĞLIK
lori dedi ki...
harika dusunmussun kiss! walla super bi fikir kupelik. hay aklini seviyim yaa!
mayri dedi ki...
Teşekkür ederim loricim Çok okuyan değil çok gezen bilirmiş. Bende nette bir sürü şey görüyorum. Hep birbirini çağrıştırıyor. Hep üstüne + oluyor. Sevgiler.

Hiç yorum yok: