BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Eylül 2009 Cuma

DÜŞMANIMA BİLE AÇLIK VE SUSUZLUK DİLEMEM






Afrikalı çocuklara


dert çok, tasa çok
o masum bakışlar, solgun gözlerde
elinde bir tabak aş yok
o solgun bakışlar, masum gözlerde



seçme hakkı yok
ne yiyecek yemeğini
ne oynayacak oyuncağını
ne de yaşayacak toprağını






















ama saygı duyulur en küçüğüne bile

çünkü hala doğarlar
yaşarlar
büyürler
peki nasıl ölürler?




ülkemde bende dahil yemediğim ekmeği attığımız zamanlar
aklımıza hiç mi gelmez afrikadaki aç çocuklar
ben istemem barbi bebek oyuncak araba
bana onların oynadıkları kafa taslarını getirin


acaba bu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak
yoksa saklamasak da mı göndersek
afrikadaki çocuklara

hikayeleri değiştiriyorum artık
ne hansel ne de gratel ekmek dökmesin yere
bir duada olsa biriktirelim içimizde
gönderelim afrikadaki çocuklara


Emrah Ateş



Emrah_Ates 'e bu şiiri için teşekkür ederim.


Sağlıcakla kalın.






<:)

4 YORUM:


absalom dedi ki...
:((
mayri dedi ki...
me too <:.(
Emrah Ateş dedi ki...
tam damailine cevap atıyordum şimdi
buradan da yinelemek istedim
tekrar teşekkür ederim.
mayri dedi ki...
Ben teşekkür ederim Emrah Bey
Nice güzel çalışmalarınızı okumak dileğiyle inşallah.
İyi günler
<:))

Hiç yorum yok: