BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Eylül 2009 Cuma

SEVGİNİN BÖYLESİ....





Sevginin böylesine

Ağlasam mı?

<:((

Gülümsesem mi?

<:))

Kıskansam mı?

<:Z


Hoşçakalın...


<:))



Not: Resimler netten alıntıdır.


6 YORUM:
absalom dedi ki...

hahahaaa.

işte bana da böle yapıyolar mayri :))
gel de tırsma...

:)

ölmüyo demi kuş?

yok yok ölü taklidi yapıyodur...

kendimden biliorum..

ehe.

a. gizem dedi ki...

ben de görmüştüm bu fotoları... acıklı değil mi...

mayri dedi ki...

Mrhb absalom

Arı bal yüklü olunca
peşinden koşan çok olur.
<:))

Maalesef
O kuş eşinin peşinden ağlıyor.
<:((

mayri dedi ki...

Bence de çok acıklı Gizem,

O bir lokma canlılardan bile alacağımız dersler var.

<:)

Sagır Kedi dedi ki...

Evet bu fotoları biliyorum ben gördügümde çok ama çok üzülmüştüm.Çok acıklı:((

mayri dedi ki...

Haklısın sağır kedi
Bu fotolar pek çok kişi tarafından görülmüştür. Bana da daha önce mail ile gelmişti.

Ben onlarda olan bu hissiyatın bağılığın bizlerde dörtte biri bile yok ona canım sıkılıyor.
<:))

Hiç yorum yok: