BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

7 Eylül 2009 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM -3 DONDURMA ÇUBUKLARI


DONDURMAM KAYMAK





Yazın ve Kışın...

Piyasada satılan muhtelif markalara ait dondurmaları afiyetle yeriz.

Artık dondurmanın mevsimi yok. İstediğiniz an büyük/küçük marketlerden kutuda veya çubuklu olarak satın alabiliyorsunuz.



Tüketim aşamasından sonra genelde plastik kutularını ya sağa sola bir şey götürmek için yıkar saklarız ya da çöpe atarız. Veya KUŞLARA YEM VE SU - GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM -1 de belirttiğim gibi çeşitli amaçlar için kullanabiliriz.

Çubuklu dondurmaları genelde çocuklar alır. Dondurma kısmını yer ve tahta kısmını da bir güzel yalar. Sanki kendimi anlatıyorum. Yıkamaya gerek olmayacak kadar temizdir artık. Eskiden çöpe atardık çubukları. Şimdi değerlendiriyoruz.


Emekli olduktan sonra yaklaşık yedi yıldır internetin altını üstüne getirdiğimden bu çubuklarla yapılan çok farklı şeyler gördüm. Bunlardan bir kaç tanesini gittiğim kurs için geri dönüşüm proje ödevi olarak yaptım. Yaptıklarım biriktirebildiğim çubuklarla sınırlı. Tabi onları bir güzel bulaşık makinasında yıkadıktan sonra kullanıyorum. Boya tutması için iyice temiz olması gerekiyor.


Yaptıklarıma örnek olarak uç uç böceği



ve yusufçuk böceği




Bayağı sevimli oldular. Gözlerini ben boyadım. Piyasada satılan oynayan gözlerden alıp yapıştırılabilir.





Diğer bir örnekte küçük bir kutu.



Çubukları sıvı bir yapıştırıcı ile birbirine yapıştırdım. Kuruması için bir müddet bekledim. Kapağı kolay kaldırabilmek için küçük bir zincirle boncuk taktım.


Acele yaptığım için boyayamadım. Bir gün renklenecek. Şimdilik boncuklar kapatsın o eksikliği.


Benden bu gecelik bu kadar.

Yarınki gününüz dilediğiniz kadar güzel olur inşallah...

Esen kalın.


<:)))



NOT:
1)Dondurma hakkında http://www.iyibilgi.com/ adresinde bazı bilgiler var.
Okumak isteyen olursa tıklasın.

2) Ay çiçekli resmin saksısı da dondurma çubuklarından. Netten alıntıdır.
Yarın netten başka örnekleri de yayınlayacağım.



6 YORUM:
meltem dedi ki...

yok artık!! nasıl ya dondurma çıbıklarından mı yaptın bu kadar şeyi?
vay anasını sayın seyirciler:)))
eline sağlık çok güzeller

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

vay valla akıllıca saksı olana bittim. Bu arada yorumların onaya tabii ise kelime doğrulamayı hayır yaparsan bizler daha kolay yorum yazarız canım.

mayri dedi ki...

Teşekkürler meltem hanım
Ancak saksı bana ait değil. Netten alıntı.
Yarın yenileri geliyor.

mayri dedi ki...

Kelime doğrulamayı kaldırdım.
Bencede saksı güzel. Ya çantayı görünce ne diyeceksin?

lori dedi ki...

saksiya bittim! senin yaptigin kutu da harika. ellerine saglik Mayri walla.. ben de bisuru sey yapiyorum aslinda , zamanla yayinlamayi dusunuyorum.(biliyosn bu aralar zamanim yok) paylasim mukemmel.

mayri dedi ki...

Evet loricim
saksıyı yapanın ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Millette ne cevherler var.
mucxss


Hiç yorum yok: