BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

14 Eylül 2009 Pazartesi

TAKI ÇALIŞMALARIM - 2


Balıklı kolyem. Mumlu ip , boncuk ve metal balık. Balığın içindeki boncuğu metal çivi ile tutturdum.
Bu kolyede metalin içindeki çiçek şeklindeki boşluğa taş yapıştırdım. Mumlu ipin ucuna fosforlu boncuklar bağladım. Küpede de ana metalle bağlantı olsun diye metal kelebek kullandım.


Güneş kolye.
Bileklik.
Bu metal kolyedeki boşluklara da altın sarısı boncuk boya kullandım. Zincir yerine de kurdale taktım.

Yine metal bir kolye.
Küpe çeşitleri.
Kum ve boru boncukları ipe dizerek tığla yaptığım bir kolye. Boyna bağlanan kısmı da iğne ile yaptım. İkisini etrafına boncuk dizdiğim yuvarlak bir boncukla birleştirdim.
Hazır tüylü kurdale kullanarak bu kolyeyi çalıştım. Sallantıları naylonu nakış ipine dizdim. Önce orta uzunluğu ayarladım. Yanlara doğru gittim. Kurdalenin kenarlarına mavi saten kurdale ile biye yaptım ve bağlantı için metal ve zincir kullandım.
Yakından görünüşü.
Bu kolyede kemik rengi boncukları mumlu iple çalıştım.Aralarına metallerde ekledim. Her mumlu ipten sonra araya ince zincir koydum.

Devamı gelecek.

Yüzünüz gülsün hiç solmasın.

<:))


6 YORUM:
öykü dedi ki...

hepsı cok guzel ozellıkle 5 numaralı olan cok şık olmus
ellerıne saglık

mayri dedi ki...

Teşekkür ederim Öykücüm
Kendimce birşeyler yapıyorum işte.
<:)

neduk dedi ki...

Hepsi çok güzel.Elinize sağlık.Ben de takmayı değil ama yapmayı pek seviyordum.Artık gözler o kadar yakına bakmaya tahammül edemiyor.

mayri dedi ki...

Evet Nedret hanım gözler artık yakını iyi seçemiyor. Gözlükle de yoruluyor. Bende bu yaptıklarımı iki sene önce yapmıştım. Malzemeyi çok almışım bu sene takı kursuna gideceğim. Kendimi yormadan birşeyler yaparım artık.
İyi akşamlar.

lori dedi ki...

vl$$$$ bayildim hatun!
walla bak dedim ki: yahu bu hatunda ne yetenekler varmis!!! resim ayri, taki ayri, dantel ayri, boyama ayrii!
kocaman bi masallahh!!!
vee az once de dediim gibi en son kolyenin modelini caliyorum canimcim. yapinca koyarim ben de gorursun oke?

mayri dedi ki...

loricim
Elbette istediğini çalabilirsin. Serbest.
Sevgiler.

Hiç yorum yok: