BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

14 Eylül 2009 Pazartesi

OKULLAR AÇILDI


OKULLU MİNİKLER, CHILDREN WHO START SCHOOL, AS CRIANÇAS QUE COMEÇAM A ESCOLA

ir para a escola, go to school, okula gitmek , 学校に行く, zur Schule gehen, iskolába, 上學, aller à l'école , الذهاب الى المدرسة



Ola!
Os meus melhores votos para as mamães blogger cujos filhos vão à escola pela primeira vez



Hi!
My best wishes for blogger moms whose children go to school for the first time

Merhaba!
Blog sahibi annelerin bu sene ilk defa okula başlayan çocuklarına başarılar diliyorum.

Mayri

<:))

Not: Resimler netten alıntıdır.



4 YORUM:
=^..^= dedi ki...

Sevgili Mayrı'cığım Günaydın :)

Ben de dün okula başlayan tüm miniklerimize başarılar diliyorum.. çocukları bu sene birinci sınıfa başlayacak olan miniklerin ailelerine de hayırlı olsun diliyorum.. Dilerim hepsi geleceğimizin başarılı, aydın ve hayırlı birer evlatları olurlar..

mayri dedi ki...

Günaydın <:))
Dileklerine aynen katılıyorum.
Temennilerimizin fazlası olsun eksiği olmasın.
Sevgiler.

Nélia dedi ki...

Mayri!

Para as mães e filhos um momento sempre muito especial, o regresso às aulas. Deixo também os meus votos de muitas felicidades a todos.
Nélia

mayri dedi ki...

Ola Nelia
de nada
Obrigado por sua boa vontade

Hiç yorum yok: