BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

12 Eylül 2009 Cumartesi

NALAN'IN EVİ




''Henuz yuzyuze gelemesek te kaat`i sergimi gorup bana mail atan akabinde de maillestigimiz ve ben donunce gorusmeye kavillestigimiz bir dostumun mayrinin renkleri blogu Bu blogu da izlemeye almanizi siddetle tavsiye ederim.'' diyerek,


15 Temmuz da benim blogumdan bahseden Nalan hanıma teşekkür ederim. Gecikme için özür dilerim. Serseri mayın gibi dolanırken yazıya google da rastladım. Okudum. Nasıl gözümden kaçtı bu derken bi baktım ben o tarihlerde tatildeydim. Onun için yazıyı görmemişim.


Evet Nalan hanımla Kaatı Sanatı hakkında bilgi almak için netten temin ettiğim adresine mail atarak tanıştım. Kurs bu sene de açılacak mı diye sormuştum kendisine. O da kızının yanına Amerika'ya gitmesi gerektiğini kızının bir kaza geçirdiğinden bahsetmişti.


İnsan ister istemez Nalan hanımın  kızının durumunu merak ediyor tabiki. Böylece kendisini izlemeye başladım.


Birkaç blogları var. Onlardan ikisinin adresini verdim. Kaatı sanatı neymiş bir bakın. Kaatı Sanatı 

Sonra  Nalan'ın evi' nde kendisini izlemenizi öneririm.

Yağışsız, dertsiz, sevgi dolu, umutların yeşerdiği, ne bir annenin ne bir babanın ne de bir çocuğun ağlamadığı güneşli bir gün diliyorum.


Esen kalın.


<:))


2 YORUM:


neduk dedi ki...
Netten tanışılacak en fevkalâde insana rastlamışsınız.Ben yüzyüze de tanışma şansına kavuştum.Ne kadar olgun, insan canlısı, samimi bir hanım tahmin edemezsiniz.Onun teşvîki ile blogum ilerledi.Temposuna ayak uydurmak biraz zordur ama bir anda kırk yıllık dostlarınızın arasına yerleştiriverirsiniz.Kurs açarsa kaçırmayın derim.
mayri dedi ki...
Günaydın Nedret hanım Evet Nalan hanım çok candan ve becerikli yakın takibindeyim Öbür dönemde inşallah kurs açılırsa gideceğim.

Hiç yorum yok: