BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

31 Ekim 2009 Cumartesi

AAAAAAA SAÇINA KUŞ KONMUŞ



NAGİ NODA


Japon sanatçı / tasarımcı / çığır açan müzik videoları yönetmeni.


Çok ilginç tasarımları var. Bunlar şaç şapkalar.


Saçlara hayvan şekilleri vermiş.

Bu bir koç şapka.

Eyvah ayı geliyor.
Onu gören kuşlar pır havaya ama ya yumurtaları.

Bu da tatlı bir köpekcik.



Vav... Aslan kükredi.
Deniz ayısı da yerleşmiş güzel kızın başına.

Bu da bir ayı tasarımı.
Tekrar bir köpek.
Geyik de bayağı heybetli duruyor.
Tavşancık. Tazı nerede acaba...
Bu da fil şapka...

Nagi Noda 1973 te Tokyo'da doğmuş. Eksantrik, güzel ve yetenekli multimedyatik sanatçı. Geçirdiği kötü bir kazadan sonra kronik ağrılar çekiyormuş. 7 Eylül 2008 de vefat etmiş. Çok yetenekli bu tatlı kızın erken yaşta yaşamdan ayrılması çok yazık olmuş. Allah ailesine sabır versin..Nagi Noda

Nette gezinirken şekil verilmiş saçları görünce hoşuma gitti. Sizlerle paylaşmak istemiştim. Kendi resmi sitesinde başka çalışmaları da var . kaynak

Sevgilerimle,

<:))




2 YORUM:
ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ablası ben bunlardan korktum ama :( Rüyama girecek he :) Öperim gıdıdan heehh

MAYRI dedi ki...

Edacım bana sevimli gelmişti.
Onun için yer verdim.
Hani gıdım da var... hahaha

<:))

Hiç yorum yok: