BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

7 Ekim 2009 Çarşamba

ÇİÇEKLERİ SEVİYORUM - 2


Çiçek her yerde çiçektir.

Bu merdivenlerin dibinde can bulan mor çiçek ve bir miktar çimen .............ortama
ne kadar da güzellik katmışlar.

Bu çantadan istemeyen var mı?

At şu köşeye bir sandalye çaylar ve kahveler de benden...

Ben bu kedinin yerinde olmak isterdim doğrusu...

Renki yumurta mı isterdiniz? Yoksa çay ve pasta mı?


Renklerin güzelliğine bakın.

Çok güzel bir fikir. Eski kafesleri olanların dikkatine.....


Odun parçalarını biz beyenip kullanır mıydık acaba?

Bir buket çiçek. Tam sevdiklerinize göre...


Sade ve şık...
Bir yudum kır çiçeği alır mıydınız?
Bahçeden sevimli bir köşe...
Vazom yok diye dert etmeyin. Su kabağınız varsa o da olur.

Şık bir sehpa. Bundan sonra oduna odun demeyin.

Hımmm...Romantik bir ortama ihtiyacı olan varsa ödünç verebilirim.

Offf...Allahım böyle yeşillik bir yerde yaşamak isterdim.... Ah ah... gene de ah.

Şu güzelliğe bir bakın. Çok nazlı ve kibar bir çiçek.

Aslında her evde böyle bir köşe olmalı. Gözümüz gönlümüz açılsın diye.

Arkadaşlar beş çayına bekliyorum....sakın unutmayın.

Çalışma köşesinin güzelliği...


Arka bahçemden bir kare demeyi isterdim...

Koltuğa oturun ve bir beş dakika gözlerinizi kapatın. Kuşların cıvıltısını dinleyin... cik...


İlle de beyaz diyenlere...

Pembe gönlüm sizde....
Çalma kapımı çalarım kapını....
Şerefe...şerefinize....

Hepinize sevgilerimi yolluyorum.

Hayriye
Mayriye
Mayri

<:))




8 YORUM:
Evimin İncileri Belgin dedi ki...

İyi günler Hayriye hanım ne kadar güzel çicek pasajları insanın gönlünü açıyor paylaşımınız için teşekkürler görüşmek üzere.

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Belgin hanım hoşgeldiniz.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
Sizde iyi günler diliyorum.
<:))

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Hayriye hanım ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler nickimi bırakıyorum size sevgiyle kalın...

Herzaman görüşmek dileğiyle hoşçakalın...

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Belgin hanım
Teşekür ederim. Tekrar görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın.
<:))

GIULIA ABBATE dedi ki...

i mayry..thaks for passing to my blog i like so much your work!!!
have a good night!!
kiss
giulia

Sibel dedi ki...

selam,bende cok seviyorum cicekleri,kafestekilere bayildim,harika bir fikir,mumluk ya da ciceklik olarak kullanilmasi bence..sevgiler

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

hi, merhaba Giulia
good morning
kiss

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Günaydın Sibel
Bende kafestekileri çok sevdim. Çok hoş bir fikir.
Güzel bir gün geçirmen dileği ile...
<:))

Hiç yorum yok: